|
|
کدخبر: ۴۳۴۶۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مجیدی برای فوتبال زحمات زیادی کشیده بود و ما باید برای بازی کردن بدون او آماده شویم. قلعه‌نویی همچنین عنوان کرد: دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم ولی دوستان تصمیم دیگری گرفتند.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم که به تبریز آمدم و مردم برای استقبالم به فرودگاه آمده بودند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال بیان کرد: مجیدی برای فوتبال زحمات زیادی کشیده بود و ما باید برای بازی کردن بدون او آماده شویم. برای مجیدی آرزوی موفقیت دارم.

قلعه‌نوییگفت: بازی‌های تراکتورسازی و استقلال همیشه حساس بوده است. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و باید برای خط هافبک این تیم برنامه داشته باشیم. نباید اجازه بدهیم انصاری‌فرد و دقیقی تغذیه شوند. سه بازیکن مصدوم داریم که همراه تیم به تبریز نیامده‌اند. بیگ‌زاده و خسرو حیدری نیز در جمع سه نفر غایبان ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره قهرمانی نیم‌فصل گفت: قهرمانی نیم‌فصل خوب است ولی نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر را مشخص کند.

قلعه‌نویی اظهار داشت: بازیکنی را از تراکتورسازی برای جذب در نیم‌فصل در برنامه‌مان نداریم ولی تلاش خواهیم کرد چند بازیکن خارجی را جذب کنیم. وقتی برای بدنسازی نداشتیم و از آمادگی مدنظرمان فاصله داریم.

وی گفت: به غیر از استادیوم آزادی بقیه زمین‌ها کیفیت خوبی را ندارند و اجازه نمی‌دهند بازی با کیفیتی انجام شوند. برای بازی فردا دو هدف داریم که هدف اول کسب امتیاز است و هدف دوم نیز کسب امتیاز کامل است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مردم آذربایجان ناراحت نباشند اگر می‌خواستم در این تیم نباشم، لیست بازیکن نمی‌دادم. دوست داشتم در این تیم بمانم ولی دوستان تصمیم دیگری گرفتند و آرزوی هر مربی است که مربی تراکتورسازی باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار