|
|
کدخبر: ۴۴۵۲۳

سرپرست سپاهان پیرامون وضعیت محرم نویدکیا گفت: نویدکیا همچنان تمرین‌های دویدن خود را ادامه می‌دهد و در آینده‌ای نزدیک عازم آلمان خواهد شد. البته زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، محمد فرامرزی در مورد درخواست آرش افشین برای صدور رضایتنامه‌اش و جدایی از سپاهان اظهار داشت: افشین نظر خودش را گفته اما باشگاه سپاهان یک مجموعه حرفه‌ای است و تصمیمات حرفه‌ای می‌گیرد. موضع باشگاه درباره افشین کماکان این است که به این بازیکن توانمند در نیم‌فصل دوم احتیاج داریم و هیچ تغییری در این تصمیم ایجاد نشده است.

وی افزود: شاید شرایط خاصی پیش بیاید و تصمیم ما عوض شود اما در حال حاضر موضع باشگاه همانند گذشته مخالفت با هرگونه انتقال یا جابه‌جایی آرش افشین بوده و معتقدیم به این بازیکن که روی او سرمایه‌گذاری کرده‌ایم نیاز داریم.

وی درباره وضعیت تیم فوتبالسپاهاننیز خاطرنشان کرد: آخرین تمرین تیم روز گذشته(جمعه) برگزار شد و بازیکنان به تعطیلات یک‌هفته‌ای رفتند. کرانچار نیز به مرخصی رفته و از شنبه هفته آینده تمرینات سپاهان برای حضور در نیم فصل دوم آغاز می‌شود.

فرامرزی که یکی از سخنرانان همایش علم و فوتبال بود درباره این همایش نیز خاطرنشان کرد: ابتدا به برگزارکنندگان این همایش خسته نباشید می‌گویم. برگزاری چنین سمینارهایی حاصل برنامه‌ریزی یک ساله در دانشگاه بود و گروه‌های مدیریتی آن تشکیل و به بهترین شکل نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور مقامات فیفا در ایران حتی اگر دستاوردهای حداقلی آن را در نظر بگیریم می‌توانند به تغییر دیدگاه آنها نسبت به فوتبال ایران و شرایط کشورمان کمک کند و حتی این همایش علاوه بر بعد ورزشی از نظر سیاسی برای ما مفید خواهد بود.

سرپرست سپاهان تاکید کرد: همایش با کیفیت بالایی برگزار شد و چهره‌های سرشناسی از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند. من هم در این همایش در قالب گروه علمی ۴،۵ نفره و به عنوان فردی که مسئولیت آکادمی فوتبال سپاهان را برعهده داشته، عضو کمیته علمی گروه رشد و توسعه فوتبال پایه بودم که وظیفه ما انجام مقایسه‌ای میان وضعیت استانداردها، برنامه‌ها و وضعیت آکادمی‌های فوتبال چند کشور مختلف با اهداف و برنامه آکادمی فوتبال ملی ایران بود.

فرامرزی تصریح کرد: در این مقایسه نقاط ضعف و قوت آکادمی فوتبال ایران مشخص شد و مورد توجه قرار گرفت. این همایش به خوبی پیوند علم و فوتبال را نشان داد و حضورش چهره‌های شاخص فوتبالی ومربیان مطرح در کنار چهره‌های دانشگاهی اتفاقی است که شاید کمتر پیش از این رخ داده بود و از این نظر منحصربه‌فرد است. البته برگزاری این کنگره برای یک بار سود چندانی نخواهد داشت و باید چنین سمینارهایی تداوم یابد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار