|
|
کدخبر: ۴۴۶۱۴

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انتقاد شدید از عزیزی‌خادم گفت: او به یکی از آقازاده‌ها نزدیک شده و از نام ایشان خرج و حتی با نام او دیگران را تهدید می‌کند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، مهدی دادرس تسنیم، در مورد حضور سپ بلاتر در ایران اظهار داشت: فکر می‌کنم بلاتر از حضور در ایران راضی بود و شاید باور نمی‌کرد شرایط کشور ما به این خوبی باشد. او در کمپ تیم‌های ملی هم گفت که ایران کشور باثبات و خوبی است. در مجموع احساس می‌کنم بلاتر راضی از ایران رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از این سفر امکان دارد میزبانی جام ملت‌های آسیا به ایران برسد، عنوان کرد: بلاتر و شیخ سلمان از این قضیه استقبال و از امکانات ایران ابراز رضایت کردند، چون هم از نظر تماشاگر در وضعیت خوبی هستیم و همفوتبالدر کشور ما زنده است، فقط برای کسب میزبانی شرایطی فراهم شود و برخی ارگان‌ها کمک کنند.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ادامه داد: نمونه این شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است، این موضوع را هم بلاتر در جلسه با لاریجانی عنوان کرد و رئیس مجلس شورای اسلامی هم قول‌هایی در این خصوص داد. در این مورد دیگر فقط بحثفدراسیون نیست و ارگا‌ن‌های دیگر هم باید همکاری کنند.

دادرس درباره حضورش در این مراسم گفت: آقای نبی از من دعوت به همکاری کرد و من هم گفتم برای حفظ آبروی کشورم هر کاری می‌کنم، چون عاشقانه و نه شعاری کشورم را دوست دارم.

وی در واکنش به هدیه گرفتن بلاتر در ایران و اینکه آیا ممکن است حضور او فقط به این مورد خلاصه شود، تاکید کرد: بلاتر آدم فقیری نیست و در تمام دنیا وجهه دارد. زمانی که او به کشورهای عربی سفر می‌کند هدایای میلیاردی می‌گیرد، در ضمن هدف ما فقط کادو دادن نبود. بلاتر پروژه گل را افتتاح و در همایش علم و فوتبال شرکت کرد، او پدر فوتبال دنیاست و وظیفه دارد به زیر مجموعه‌هایش سر بزند.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به صحبت‌های عزیزی خادم مبنی بر اینکه «مهدی دادرس» را نمی‌شناسم، تصریح کرد: عزیزی خادم به صورت غیرقانونی وارد هیئت رئیسه فدراسیون شده است. او به خاطر اینکه با رئیس دفتر یکی از افراد بلندپایه وزارت ورزش، ارتباط داشته و همچنین در کار لیزینگ خودرو است و به آقای رئیس دفتر یک اتومبیل هدیه داده، وارد هیئت رئیسه شده وگرنه حضورش کاملا غیرقانونی است، چون در زمانی که عضو هیئت رئیسه فدراسیون شده ۵ سال سابقه فوتبالی نداشت و نهایت یکی، دو سال سابقه داشت اما وارد مجمع فدراسیون و عضو هیئت رئیسه شد.

دادرس ادامه داد: عزیزی خادم انسان باهوشی است چون با پول بیت‌المال به مردم ناهار می‌داد، آن هم با گارسون‌های شیک‌پوش، کراوات زده و دستکش‌سفید. نکته جالب اینجاست که تمام این خرج‌ها از بیت‌المال بوده و اگر از جیب خودش بود، اشکالی نداشت. او با پول مردم برای خودش شخصیت کاذب خریده است. همین مسائل باعثشد در میان ناباوری از او به عنوان یکی از گزینه‌های وزارت ورزش نام برده شود. با ۲۸ سال سابقه در عرصه مدیریت ورزشی چنین اتفاقی برای ما رخ نداد.

وی تصریح کرد: عزیزی خادم زمانی «خاتمی‌‌چی» بود، بعد ۸ سال «احمدی‌نژادی» تمام‌عیار بود و حالا «روحانی‌دوست» شده است. او به یکی از آقازاده‌ها که من احترام خاصی برایش قائلم، نزدیک شده و از نام ایشان خرج و حتی با نام او دیگران را تهدید می‌کند. برایم اصلا مهم نیست که عزیزی‌ خادم من را بشناسد یا خیر، چون اگر من را بشناسد چیزی به من زیاد نمی‌شود و اگر من را هم نشناسد چیزی از من کم نمی‌شود. اگر عزیزی خادم ادعا می‌کند ورزشی است چطور من را که ۲۸ سال سابقه دارم، نمی‌شناسد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عزیزی خادم قصد دارد شرایطی را فراهم کند تا کفاشیان برکنار شود، گفت: عزیزی خادم فکر می‌کند اگر کاری کند که کفاشیان برود، برای ریاست فدراسیون به او رای می‌دهند. در تمام دنیا جاسوسی یک خیانت بزرگ است محسوب می‌شود و در هر دین و آیینی هم حکمش اعدام است. حالا ما نمی‌گوییم او را اعدام کنند اما کسی که نان فدراسیون را می‌خورد نباید خیانت کند و پشت کفاشیان حرف بزند اگر ایرادی هم در فدراسیون وجود دارد که ما هم می‌گوییم وجود دارد هیئت رئیسه باید به صورت آرام و منطقی رفتار کند نه اینکه بیاییم چند نفر را تحریک کنیم تا علیه کفاشیان صحبت کند.

دادرس ادامه داد: من که می‌دانم ناراحتی عزیزی خادم از چیست. او چون در بحثواردات خودرو به ایران بعد از صعود به جام جهانی نفعی نبرده، ناراحت است. نمی‌دانیم حب علی(ع) را دارد یا بغض معاویه را، به نوعی اگر این اتفاق رخ می‌داد الان عدالت برقرار شده بود. آقای عزیزی خادم! این بازی‌ها را برای کسی اجرا کن که ورزش را نشناسد. شما که به صورت غیرقانونی به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون درآمدی چرا افراد را تحریک می‌کنی و به آنها خط می‌دهی؟ الان هم به صورت کاملا غیرقانونی دفتری هم برای خودت به پا کردی.

وی عنوان کرد: عزیزی خادم با یکی از مجریان سرشناس تلویزیون قراردادی ۱۰ میلیونی امضا کرده، الان هم اداره بازرسی کل کشور، به خاطر مشکلاتی که به وجود آورده اعلام کرده عزیزی خادم صلاحیت کار کردن در حوزه خودرو را هم ندارد. پول اتومبیل‌های سوزوکی کجاست؟ تو که برای خودت «پُز» و ژست خریدی چرا چندین میلیارد پول مردم را روی هوا نگه داشتی؟ نشستن در خانه شیشه‌ای خطرناک است چون وقتی به این خانه سنگ بخورد، خرد می‌شود. آرام آرام همه می‌فهمند که چه کسی هستی. تو که ادعای داشتن مدرک دکترا داری که البته من روی همین مسئله هم بحثدارم، ساده‌ترین اتفاقات را نمی‌دانی و من را نمی‌شناسی.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ضمن بیان اینکه کسی نمی‌تواند با پارتی‌بازی و زور به جایی برسد، تاکید کرد: آقای عزیزی خادم! تو من را نمی‌شناسی اشکالی ندارد، اما من که تو را خوب می‌شناسم و از حرکاتت باخبر هستم. حالا که اینطور شد دیگر ول‌کن این ماجرا نیستم و تا آخرش ادامه می‌دهم. اشکالی ندارد، من و شما هر دو در هر جای ایران در خیابان با هم قدم می‌زنیم تا ببینیم مردم چه کسی را می‌شناسند. از الان هم اگر بیشتر از این حرف بزنی مدارک جدیدی علیه‌ات رو می‌کنم و نمی‌گذارم قد علم کنی. شما ابتدا جواب پرونده‌هایی که در بازرسی کل کشور و ایران‌خودرو باز است را بده، بعد در مورد من اظهارنظر کن.

دادرس در پایان گفت: از وزیر ورزش و جوانان آینده می‌خواهم هرچه سریعتر دست عزیزی خادم که به صورت غیرقانونی و با فشار معاون ورزشی عباسی و همچنین ساکی‌زاده رئیس دفترش به فدراسیون تحمیل شده را کوتاه و عضویت او که با تخلف وارد هیئت رئیسه شده را لغو کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار