|
|
کدخبر: ۴۴۷۶۹

مهدوی‌کیا:

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که درباره کسب کرسی‌ در فیفا فعلا بحثاو مطرح نیست.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، مهدیمهدوی کیاپس از حضور در کنار تیم نوجوانان این بار پیشنهاد مدیر فنی تیم جوانان را دریافت کرده است. او در این خصوص، شرایط پرسپولیس و سایر مسائل توضیح داد.

نبی از حضور شما به عنوان مدیرفنی تیم جوانان صحبت کرده، این پست به شما پیشنهاد شده است؟

قبلا آقای دوستی در این مورد با من صحبت کرده بود اما پس از آن صحبت جدی با من در مورد تیم جوانان نشده است. فکر می کنم برای این موضوع لازم است در هفته جاری جلسه ای در این رابطه تشکیل شود.

چرا در این باره دچار تردید هستید؟

من دوست دارم به تیم جوانان کمک کنم خصوصا که آقای دوستی و میرآخوری نیز در این تیم هستند. من هم اگر حرف هایم را بزنم از حضور در تیم جوانان استقبال می کنم.

کمی شفاف تر توضیح می دهید؟

به هرحال کار سخت است چون تیم جوانان مدعی صعود به جام جهانی است و انشاالله اگر به جام جهانی صعود کرد نیاز است که بسیاری از مسائل در نظر گرفته شود به همین دلیل لازم است در مورد بسیاری از موارد حرف زده شود.

در مورد سپردن یکی از کرسی های فیفا به ایران که سپ بلاتر نیز تلویحا به آن اشاره کرده چه نظری دارید؟

ما همیشه در بخش فنی و فوتبالی در آسیا جزو قدرت ها بودیم اما از لحاظ مدیریتی کرسی های لازم را در فیفا نداشتیم به همین دلیل لازم است که در فیفا کرسی بگیریم. باید به صورت جدی برای گرفتن کرسی تلاش کنیم.

بعد از علی دایی صحبت از گرفتن پست جدید در فیفا به شماست، این موضوع صحت دارد؟

فعلا بحثمن نیست اما ایران حرکت خوبی کرده و با حضور بلاتر و کارهای مثبت دیگر حتما می توانیم در فیفا و آسیا کرسی بگیریم.

فکر می کنید حضور بلاتر در ایران چقدر به سود ایران بود؟

آمدن بلاتر به ایران خیلی مثبت بود. از سوی دیگر حضور شخص اول کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در کشورمان بسیار مفید بود و ما نیز از حضور این دو فرد نهایت استفاده را کردیم. این امر قطعا تبعات مثبتش را در آینده نشان خواهد داد.

شما در مراسم همایش دقایقی با کی‌روش حرف زدید. موضوع صحبت تان با سرمربی تیم ملی چه بود؟

کی‌روش با من در مورد جام جهانی حرف زد و به این نکته پرداخت که منتظر مشخص شدن حریفانمان در جام جهانی است تا براساس آن حریفان تدارکاتی را مشخص کند. بیشتر فکر کی‌روش و نگرانی اش معطوف به این نکته بود و او حتما در این رابطه تمام مسائل را به دقت لحاظ خواهد کرد.

در مورد نتایج پرسپولیس در نیم فصل چه صحبتی دارید؟

من فکر می کنم پرسپولیس با بازی هایش، نشان داد با شایستگی در صدر قرار گرفته است. پرسپولیس در نیم فصل خودش را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی نشان داد هر چند دو امتیاز حساس خانگی را در بازی آخر نیم فصل از دست داد.

شما فکر می کنید پرسپولیس پس از شش فصل می تواند قهرمان لیگ شود؟

هدف پرسپولیس در این فصل قهرمانی است و با بازی هایی هم که ارائه کرده نشان داده عزمش برای رسیدن به این مهم جدی است. امیدوارم نیم فصل دوم برای پرسپولیس بدون مصدومیت، محرومیت و حاشیه باشد تا قهرمان لیگ شود. اگر این مسائل برای پرسپولیس رخ ندهد پرسپولیس می تواند پس از شش سال قهرمان لیگ شود.

فکر می کنید پرسپولیس در جام حذفی چقدر برای قهرمانی شانس دارد؟

پرسپولیس در جام حذفی همیشه سابقه خوبی داشته و امسال هم مدعی قهرمانی در این جام است به نظرم شکست فولاد یکی از راه های اصلی است که می تواند مسیر پرسپولیس را برای قهرمانی جام حذفی هموار کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار