|
|
کدخبر: ۴۷۹۰۰

سه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از آمادگی این تیم برای بازی با تایلند در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا خبر دادند.

به گزارشامیدبه نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملیفوتبالایران ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در گروه B رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا در بانکوک با تایلند دیدار می‌کند.

حسین ماهینی درباره این بازی گفت: تایلند تیمی نیست که فوتبالش به ما برسد. آنها با تمام توان دفاع خواهند کرد اما باید بتوانیم شکست‌شان دهیم. برد مقابل تایلند ما را به جام ملت‌‌ها نزدیک تر می‌کند.

وی در ادامه گفت: شرایط جسمی بازیکنان خوب است و در یک یا دو روز اول به دلیل اختلاف ساعت مشکل داشتیم که خوشبختانه با این شرایط وفق پیدا کردیم. همه لژیونرها به تیم اضافه شدند و تمرینات را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

ماهینی در پایان گفت: تیم تایلند نسبت به بازی رفت تغییر زیادی نکرده و انشاءاله با یک نتیجه خوب از زمین خارج می شویم.

امیرحسین صادقی در خصوص این بازی گفت: بازیکنان تیم ملی همه آماده‌اند و هیچ مشکلی وجود ندارد و همگی خود را برای دیدار مقابل تایلند آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم روز جمعه بازی سختی مقابل تایلند داشته باشیم، همانطور که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتیجه خوبی گرفتیم، مطمئنا در این بازی‌ها نیز به دنبال نتیجه خوب هستیم.

رضا حقیقی هم اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات را به خوبی برگزار می‌کنیم و از امروز شرایط تیم ملی بهتر شده، چرا که تمامی بازیکنان به تیم اضافه شدند و ترکیب بازیکنان کامل شده است.

وی گفت: در بازی روز جمعه همه با تمام وجود می‌جنگیم و عزممان را جزم کرده تا با انجام یک بازی خوب و کسب امتیاز به ایران بازگردیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار