|
|
کدخبر: ۴۹۱۹۳

هاشمیان:

مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان گفت: جواد نکونام حضوری مستمر در تیم ملی داشته و حقش است که اکنون بهترین بازیکن سال آسیا شود.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، وحید هاشمیان در خصوص اینکه جوادنکونامنامزد کسب عنوان مرد سال آسیا شده، اظهار داشت: نکونام ۱۰ سال است که به طور مرتب در تیم ملی ایران بازی می‌کند و به عنوان بازیکن اصلی در تیم ملی حضوری مستمر داشته است.

وی با ابراز خرسندی از این انتخاب افزود: جواد زمانی هم که در اروپا بازی می‌کرد و در اوساسونا عضویت داشت به عنوان بازیکن ثابت این تیم به میدان می‌رفت و عملکرد خوبی در این چند سال داشته است. حق نکونام است که بهترین بازیکن آسیا شود.

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان درباره اینکه «ژنگ ژی» از چین و «ها دائه سونگ» از کره رقبای کاپیتان تیم ملی کشورمان برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا هستند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم معیارهای AFC برای انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا چیست اما امیدوارم این بار یک ایرانی این عنوان را از آن خود و برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

هاشمیان در ادامه درباره شرایط تیم تحت هدایتش(نیندورفر) در اوبرلیگای آلمان گفت: شرایط خوبی داریم و البته دیدار این هفته ما به دلیل بارندگی شدید لغو و به زمان دیگری موکول شد. تیم با توجه به هفته‌هایی که گذشته نسبت به سال گذشته عملکرد خوبی داشته و همچنان بهترین خط دفاعی در اختیار نیندورفر است.

وی با ابراز بی اطلاعی از قطعی شدن دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان که گفته می‌شود از وی دعوت خواهد شد تا در این بازی حضور پیدا کند، گفت: هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم و چند روز است که از اخبار بی‌خبرم. در این خصوص اگر اتفاقی بیفتد بعدا صحبت خواهم کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان با اشاره به دیدار تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا برابر تایلند به تسنیم گفت: بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در حدی است که سرمربی تیم ملی بتواند از برخی بازیکنانش استفاده و آنها را برای بازی‌های آینده آماده کند. در بازی با تایلند ایران در اوایل بازی ناهماهنگ بود و بیشتر تایلند بود که به ما فشار آورد و در خانه خودش بازی خوبی به نمایش گذاشت، اما آنها فعلا زورشان به ما نمی‌رسد و تیمی نیستند که بخواهند ما را اذیت کنند.

هاشمیان ادامه داد: تایلند را بردیم اما نباید فراموش کنیم که بیشتر روی خلاقیت‌های فردی توانستیم به پیروزی برسیم. البته وقتی نتیجه ۳ بر صفر شده است همه چیز خوب بوده و نمی‌توان ایرادی گرفت چون تایلند هم تیمی نبود که بخواهد ضعف‌های ما را نمایان کند.

وی در خصوص عملکرد لژیونرها که موفق شدند ۳ گل تیم ملی را به ثمر برسانند، گفت: تک تک نمی‌توان درباره بازیکنان نظر داد، اما بازیکنان داخلی هم خیلی خوب بودند و بازی خوبی از تمام بازیکنان شاهد بودیم. به جز ۲۰ تا ۲۵ دقیقه اول که تیم ملی ناهماهنگ بود، بقیه بازی دست تیم ایران بود و پِرس خوبی انجام دادیم که توپ را تا پایان بازی در اختیار داشتیم.

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان در خصوص اولین حضور دنیل داوری دروازه‌بان شاغل در بوندسلیگای آلمان در ترکیب تیم ملی کشورمان اظهار داشت: عملکرد داوری در بازی برانشویگ با هانوفر را دیدم که خیلی خوب عمل کرد و بازی او برابر لورکوزن را هم دیدم که شرایط بسیار خوبی داشت. به نظرم داوری تجربه خیلی خوب دارد و می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند.

هاشمیان درباره اینکه داوری در این دیدار چندان تحت فشار نبود، خاطرنشان کرد: بازی با تایلند هم چند صحنه داشت اما نباید فراموش کنیم که فشار بازی‌های بوندسلیگا بسیار بالاست و به همین دلیل نباید حضور داوری در ترکیب تیم ملی را دست‌کم بگیریم. او می‌تواند در شرایط سخت کمک زیادی به ما کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار