|
|
کدخبر: ۵۱۷۱۹

در نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در جام قهرمانان قاره‌ها خولیو ولاسکو تاکید کرد که تیم ایران برای حضور در میان بهترین‌ها افتخار می‌کند و سرمربی تیم برزیل هم گفت: نباید تیم ایران را دست کم گرفت.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، در ابتدای این نشست خبری، " برناردو رزنده " سرمربی تیم ملیوالیبالبرزیل با بیان اینکه برای آمادگی کامل وقت نداشتیم، گفت: با همان آمادگی لیگ جهانی به این مسابقات آمده‌ایم و یک مقدار هم جوانگرایی کرده‌ایم. تیم ما خوب است ولی روسیه بهترین تیم این تورنمنت خواهد بود.

پرافتخارترین مربی جهان همچنین با اشاره به آینده نگری ایتالیا وضعیت این تیم را خوب و رو به پیشرفت دانست و ایتالیا را همچنان یک قدرت و حریف جدی برای سایر تیم‌های مدعی قهرمانی معرفی کرد. برناردینیو همچنین از عملکرد چند ساله ایران تمجید کرد و گفت: ایران را هم نباید دست کم گرفت. این تیم در این سال‌ها خیلی پیشرفت کرده و با جوانانی که در اختیار دارد، در آینده بهتر هم خواهد شد.

خولیو ولاسکو سرمربی ایران دومین نفری بود که در این نشست به بیان توضیحاتی درباره تیمش و این تورنمنت پرداخت. ولاسکو در ابتدا گفت: بعد از جام جهانی ۲۰۱۱ که برای ما این فرصت پیش آمد تا با بهترین‌های والیبال جهان مسابقه بدهیم، این دومین بار است که به ژاپن می‌آییم تا به مصاف بهترین‌ها برویم.

وی اضافه کرد: افتخار می‌کنیم باز هم در میان بهترین‌های دنیای والیبال قرار گرفته‌ایم و مقابل آنها بازی خواهیم کرد. برای ما این بهترین فرصت است که به یادگیری ادامه بدهیم و امیدوارم که در این تورنمنت بتوانیم در کنار یاد گرفتن، آنچه را که تاکنون یاد گرفته‌ایم به نمایش بگذاریم.

مائورو برتو سرمربی ایتالیا نیز در این نشست ما به این تورنمنت دعوت شده‌ایم و فکر می‌کنیم جوان‌ترین تیم حاضر در مسابقات باشیم. ما یک نوسازی را در تیم ملی ایتالیا آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان سال آینده و المپیک ۲۰۱۶ در شرایط خوبی قرار داشته باشیم. این تورنمنت به ما کمک می‌کند تا با بازی در برابر تیم‌های خوب، خودمان را ارزیابی کنیم و برای آینده بهتر آماده شویم.

گری ساتو سرمربی ژاپن هم با خوش‌آمدگویی به مهمانان و تشکر از برگزارکنندگان این مسابقات گفت: ما با پنج تیم از بهترین‌های جهان بازی داریم که همگی در رنکینگ جهانی والیبال از ما بالاتر هستند. ما آمده‌ایم که خوب بازی کنیم و امیدوارم که بتوانیم قدرت، روحیه و پشتکار مردم ژاپن را در این رقابت‌ها به نمایش بگذاریم.

آندری ورونکوف سرمربی روسیه عنوان کرد: همه بهترین‌ها اینجا جمع شده‌اند. این تورنمنت هم جذاب است هم سخت. همه تیم‌ها هم یک مشکل دارند. در واقع همه تمرین نکرده‌اند. چون بازیکنان آنها درگیر لیگ باشگاهی بوده‌اند.

اسپراو سرمربی تیم آمریکا هم ابتدا برای همه تیم‌ها بهترین‌ها را آرزو کرد و سپس گفت: مشکل ما این است که از ابتدای تابستان بازی رسمی جدی که بازیکنان‌مان را تحت فشار قرار بدهد، انجام نداده‌ایم. یعنی ما بعد از مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی که نتوانستیم به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کنیم تا حالا نتوانسته‌ایم بازی‌های خوبی تدارک ببینیم که تیم خود را درست و دقیق ارزیابی کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار