|
|
کدخبر: ۵۲۱۷۹

مجری برنامه ۹۰ پس از متهم شدن به ناپاکی گفت: «سالهاست که ما متهم به این مسائل می شویم و ‌آقای قلعه نویی و اطرافیان ایشان بارها در این رابطه به ما لطف داشته اند.»

به گزارشامیدبه نقل از جام نیوز، عادلفردوسی پورکه در برنامه ۹۰، پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی را روی خط آورده بود با اشاره به مسائل ناپاکی در فوتبال و دعوت خودش به مجلس و شایعات نقش پررنگ برنامه ۹۰ در ناپاکی فوتبال گفت: «طبیعی است که ما می خواهیم برای پاکسازی فوتبال گام برداریم. من به همه مردم می گوییم این موضوع فساد را تا آخر خط پی می گیریم. باید به جایی برسیم که فساد افراد را ثابت کنیم و وقتی به اینجا برسیم حتما این افراد که منافع شان در خطر است به ما اتهام می زنند ولی ما ترسی از این موضوع نداریم.»

فردوسی پور همچنین با گلایه رو به مردم کرد و این بار درباره اتهام " دلالی " که از سوی یک مربی در کمیسیون اصل ۹۰ به او وارد شده بود گفت: «آقای قلعه نویی و دوستان شان همیشه این لطف را دارند و از این چیزها می گویند. اما این حرف ها هیچ هزینه ای هم برای شان ندارد. ما باید همه تلاش کنیم تا فوتبال ما برود به سمت روزهای پاک خودش. ایرادی هم ندارد باز هم این اتهام ها را به ما می زنند اما از مسیرمان خارج نمی شویم.»

فردوسی پور در پایان گفت: «این درست نیست کسی که متهم است انگشت اتهام را برگرداند به سوی کسان دیگر تا مسیر بازی عوض شود.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار