|
|
کدخبر: ۵۵۲۹۸

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: ایران شگفتی‌ساز جام بین قاره‌یی نیست بلکه یکی از قدرت‌های فوتبال ساحلی دنیاست که اکنون با شایستگی به فینال این مسابقه‌ها راه یافته است.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، علی نادری پس از پیروزی تیم ملیفوتبال ساحلیایران برابر امارات در نیمه نهایی جام بین قاره‌یی اظهار کرد: در این مسابقه سه بازیکن از نفرات اصلی ما نبودند در مجموع با ۹ بازیکن اصلی و ذخیره مقابل امارات ایستادیم. کادر فنی تاکید ویژه‌ای داشت که در ۱۲ دقیقه اول و دوم آرامش‌مان را به طور کامل حفظ کنیم و در ۱۲ دقیقه سوم کار را بر امارات تمام کنیم.

او افزود: با این حال تیم ایران فرصت‌های گلزنی را در ۱۲ دقیقه اول و دوم به دست آورد اما در مجموع در این دو تایم محتاط کار کردیم. بازیکنان ایران فوق‌العاده باهوش و باانگیزه در میدان حاضر شدند و مزد زحمات‌های‌شان را گرفتند.

نادری با بیان این که بازیکنان ایران تلاش کردند تا اسیر ناداوری‌ها نشوند گفت: ما در بازی‌های گذشته با ناداوری مواجه بودیم و یکی از توصیه‌های مهم کادر فنی این بود که تمرکزمان در بازی با امارات بسیار بالا باشد چون ما باید علاوه بر تیم امارات با تیم داوری هم مبارزه می‌کردیم. بنابر این سعی کردیم با تمرکز بالا جلوی هر گونه خطای بی‌مورد را بگیریم و احتیاط را در دستور کارمان قرار دهیم.

وی با بیان این که قبول ندارد تیم ایران شگفتی‌ساز جام بین‌قاره‌یی فوتبال ساحلی است گفت: ‌ ایران دیگر شگفتی‌ساز مسابقه‌ها نیست ایران یکی از قدرت‌های این بازی‌هاست. پروسه دو سه‌ ساله‌ای طی شده تا ایران به وضع فعلی برسد. رییسان فدراسیون‌های فوتبال، خانم شهریاری و… حمایت زیادی از تیم ما کردند. تیم ایران اکنون به شرایطی رسیده که اگر موفقیتی به دست آورده شایسته‌ آن است. رسیدن به فینال جام بین قاره‌یی حق ماست. تیم ایران در سال‌های گذشته روند رو به رشدی را طی کرد و اکنون به این‌جا رسید.

کاپیتان تیم ملی در پایان گفت: تیم ما مستحق قهرمانی است. تمام تیم‌ها با نفرات اصلی و با تمام قدرت در این بازی‌ها حاضر شدند. ما قول قهرمانی نمی‌دهیم اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار