|
|
کدخبر: ۵۵۷۸۹

ابراز عشق به همسر در موفقیت زندگی زناشویی نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارشامید، هنگامی که مردی چند کار معمولی و پیش پا افتاده را تنها به این نیت انجام دهد که به همسر خود بگوید:

«من به تو اهمیت می دهم، احساسات تو را درک می کنم، می دانم به چه چیزی علاقه داری، خوشحالم که کاری برای تو انجام دهم، تو تنها نیستی»، به طور مستقیم نیاز زن را به احساس عاشقانه ارضاء می کند. جالب است بدانید همین که مرد بدون اینکه همسرش چیزی از او خواسته باشد، کارهای ساده و پیش پاافتاده ای برای او انجام دهد، برای اینکه زن عشق را با تمام وجودش احساس کند کافی است! اگر مرد انجام چنین کارهایی را فراموش کند، زن عاقل می داند که می تواند پیوسته با بیان خواسته هایش به روش غیر متوقعانه، خواسته هایش را به همسرش یادآوری کند.

اما مردها به شکل کاملاً متفاوتی عشق را از همسرشان دریافت می کنند. مرد زمانی احساس عشق می کند که زن بارها و بارها به مرد بگوید که توانسته است به خوبی باعثخشنودی او شود. خلق و خوی خوب زن احساس عشق را در مرد زنده می کند؛ به طوری که حتی وقتی زن از آب و هوا لذت ببرد، بخشی از وجود مرد غرق در احساس رضایت می شود. به طور کلی وقتی زن احساس رضایت کند، مرد بیشترین شادمانی را به دست می آورد.
در همان حالی که زن از دریاتف گل، هدیه و دیدارهای برنامه ریزی شده احساس عشق می کند، مرد با تشکر و قدردانی های زن، عشق را احساس می کند. زمانی که زن به خاطر کارهای کوچکی که همسرش انجام داده، بیش از حد انتظار از او تشکر و قدردانی کند، مرد احساس عاشقانه بی نظیری را تجربه می کند.

به طور کلی زنان درک نمی کنند که آنچه مرد بیشتر به آن نیاز دارد، پیام عاشقانه ای است که به او می گوید با کارهایش توانسته موجب خشنودی همسرش شود. زمانی که زن از کارهایی که مرد برای او انجام داده است خوشحال باشد، مرد احساس فوق العاده مطلوبی را تجربه می کند و تنها زمانی قادر است عشق همسرش را با تمام وجود حس کند که بتواند کاری برای همسرش انجام دهد.

«مهمترین مهارت برای دوست داشتن و عشق ورزیدن به مرد این است که او را در حین انجام کارهای درست غافلگیر کنید و از او بابت آن قدردانی نمایید و بدترین اشتباه این است که تلاش های مرد را بی اهمیت جلوه دهید.»

زمانی که مرد این پیام را بگیرد که تفاوتی در زندگی همسرش به وجود آورده است و یا توانسته به نحوی مفید واقع شود، از عشق لبریز می شود روش دیگر عشق ورزیدن به مردها این است که تا حد امکان، اشتباهات آنها را کوچک جلوه دهید؛ می توانید از عباراتی همچون «مسئله مهمی نیست» یا «اشکالی ندارد» استفاده کنید. بزرگ جلوه ندادن ناکامی ها و شکست های مرد باعثمی شود که او نسبت به درخواست ها و نیازهای آینده اش خیلی بازتر و راحت تر عمل کند.

به طور کلی باید گفت زن و مرد، تنها زمانی هر دو برنده هستند که مرد برای همسرش کارهایی انجام دهد و همسرش احساس رضایت خود را به او نشان دهد.

راز / شماره ۲۹ / نیمه اول مرداد ماه ۹۲ / شمس الدین حسینی / صفحه ۵۵

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار