|
|
کدخبر: ۱۷۸۶۸۹

Video۲me اپلیکیشنی همه‌کاره برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به ویرایش ویدیو، صدا و تصاویر بپردازید.

به گزارش امیدنیوز به نقل از زومیت ساخت ویدیوهای کلاژ اولین امکانی است که در بخش ویرایشگر ویدیویی این برنامه شاهد آن خواهید بود. از بخش‌های بعدی می‌توان به ساخت اسلایدشو از عکس‌ها، برش زدن ویدیوها و جدا کردن بخش موردنظر، تبدیل فایل ویدیویی به Gif و بالعکس، کاهش حجم و کیفیت ویدیوها، کراپ کردن بخشی از تصویر ویدیوها، امکان ثبت اسکرین شات از ویدیو و چرخاندن تصویر اشاره کرد.

بخش مدیریت عکس و گیف نیز چیزی از بخش ویدیویی برنامه کم ندارد و امکانات بی‌نظیری در اختیار شما قرار خواهد داد. ساخت تصاویر متحرک گیف از عکس‌های ساده، امکان فیلم‌برداری توسط گوشی و تبدیل به گیف، امکان ساخت فایل گیف از ویدیو و بالعکس، برش، چرخش و تغییر سایز فایل گیف از امکانات مربوط به فایل‌های گیف هستند و امکان تغییر روشنایی تصاویر، برش بخش مورد نظر از یک عکس، امکان اعمال فیلترهای جذاب روی تصاویر و … نیز از ابزارک‌هایی هستند که در کار با عکس‌ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در بخش صوتی علاوه بر تعیین یا تغییر رینگتون و …، می‌توانید فایل‌های صوتی ویدیوها را استخراج کنید‌. برای مثال اگر از موسیقی یک ویدیو خوشتان آمده است، توسط این بخش می‌توانید ویدیوی مورد نظر را به فرمت Mp۳ تبدیل کنید. توسط ابزار Trim می‌توانید به برش دادن فایل‌های صوتی و ساخت رینگتون بپردازید. برای دانلود این برنامه از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود مخصوص اندروید

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار