|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۴۵

اپل برای کاربرهایی که علاقه به تولید ویدیوهای فانتزی و جالب دارند، اپلیکیشن کلیپس را به‌صورت رایگان ارائه خواهد کرد.

به گزارش امیدنیوز به نقل از زومیت در ادامه‌ی عرضه‌ی محصول جدید، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمزرنگ و آیپد جدید ۹.۷ اینچی، اپل امروز از ابزار جدیدی برای ویرایش ویدیو در iOS رونمایی کرد که «Clips» نام دارد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد با ویدیو، عکس و موسیقی‌های خود Mashup(ترکیب چند مدیا از چند منبع متفاوت در قالب یک محتوای واحد) ایجاد کنند و محصول نهایی را در iMessage، اینستاگرام، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن کلیپس یک برنامه است که در میان اپلیکیشن خودکار نمایش اسلاید متعلق به iOS ۱۰ و اپلیکیشن iMovie قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن برای ویدیوهای کوتاه ساخته‌ شده است و فیلترهای تصویری بسیار جالبی دارد؛ ضمنا پویانمایی‌هایی نیز در این اپلیکیشن قرار داده‌ شده است که کاربرها می‌توانند صدای خود را روی این پویانمایی‌ها قرار دهند و از آن‌ها در ویدیوها استفاده کنند.

سوزان پرسکات، قائم مقام مدیرعامل بخش بازاریابی اپلیکیشن‌های اپل گفت: «کلیپس به کاربرهای آیفون و آیپد اجازه می‌دهد به نحوه‌ی جدیدی ویدیو از خود منتشر کنند و استفاده از این نرم‌افزار بسیار راحت است. افکت‌ها، فیلترها و Live Titles که بسیار جالب طراحی‌ شده است، به تمام افرای ظاهری بسیار خوب می‌بخشند و ویدیوهای تولیدشده را به‌راحتی می‌توان به اشتراک گذاشت.»

از طریق خود اپلیکیشن کلیپس می‌توان فیلم‌برداری کرد و این امکان وجود دارد که از ویدیوهایی که در حال حاضر در آیفون یا آیپد کاربر وجود دارد یا حتی ویدیوهایی دیگر رسانه‌ها، برای ساخت کلیپ ویدیو استفاده کرد.

کلیپس در اپ استور در ماه آوریل به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن با آیفون ۵ اس و بالاتر، آیپدهای ایر و پرو، آیپد مینی ۲ و بعد از آن و آیپاد تاچ نسل ۶ به بعد همخوانی دارد و با آیپد جدید ۹.۷ اینچی که به‌تازگی رونمایی شده نیز هماهنگ است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار