|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۳۹

دلواپسان کلاً گونه جذابی هستند که یک کلونی حداقلی را تشکیل می‌دهند اما مطالبات حداکثری دارند. اگر کاندیدای آنها به‌عنوان رئیس جمهوری انتخاب می‌شد، توقع این عزیزان تو‌دل‌برو و دوست‌داشتنی این بود که رئیس جمهوری جواب این سؤال را بدهد: «چرا در گنجه بازه؟». یا نهایتاً رئیس جمهوری کاری کند که وقتی رانندگی می‌کنیم و توی سربالایی قرار داریم، نیم کلاچ اشتباه نگیریم و ماشین خاموش نشود. در نهایت هم رئیس جمهوری موردنظر آنها در پاسخی کارشناسانه می‌گفت: «ما اصلاً توی کشورمون از این بیماری‌ها نداریم.»

به گزارش امیدنیوز - فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

حالا که رئیس جمهوری این بزرگواران انتخاب نشده، مطالبات‌شان از اینجا به آنجا رفته است. در همین رابطه یک دلواپس روز گذشته به یک خبرنگار گفت: «ببینید دو دو تا چهارتا! توقعات ما از آقای روحانی توقعات زیادی نیست که، همین که دوستان زحمت بکشند و وزارتخانه نان سنگک و امور نان تافتون را به جای وزارت امورخارجه که یک وزارتخانه غربی است، راه‌اندازی کنند تا هر روز صبح وزیر این وزارتخانه نان سنگک یا تافتون تازه دم در خانه مردم بگذارد، بخشی از مطالبات ما برطرف شده است، سر راه یک پنیر خامه‌ای هم بخرند.» دلواپس دیگری نیز خطاب به یک گزارشگر اعلام کرد: «آیا دولت چهاردرصدی‌ها حتی نمی‌خواهد کولر خانه ملت را خاموش کند؟ ما به آقای روحانی رأی نداده‌ایم(واقعاً هم رأی نداده‌اند!) ‌که پدرمان در این سن و سال از روی تخت بیدار شود و تا پذیرایی برود و کولر را خاموش کند، پس نقش دولت در این میان چیست؟!»

همچنین دلواپس دیگری نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشته: «متأسفانه رئیس جمهوری هر روز صبح به ما صبح‌بخیر نمی‌گوید که نشانه بی‌توجهی ایشان به خواسته‌های احساسی ملت است. وقتی جایی می‌رود از قبل به ما اطلاع نمی‌دهد تا در جریان باشیم، شب‌ها برای ما توی تلگرام نمی‌نویسد: شبت شیک و پرتقالی هانی! خب این چه وضع‌اش است؟ نه به برجام واقعاً!»

در نهایت هم یکی از روزنامه‌های دوست‌داشتنی و عزیز کشورمان که کلاً در پیش‌بینی نتایج انتخابات، تحلیل سیاسی را از اینجا به آنجا برد، می‌نویسد: «عدم توجه دولت خسته‌ها به مطالبات مردم!» و سرمقاله‌نویس جوان و خوش‌فکر این روزنامه هم در یک یادداشت بلندمرتبه می‌نویسد: «ظاهراً رئیس جمهوری این روزها بیشتر از اینکه فکر نان تافتون ملت باشد، درگیر نفت و روابط بین‌الملل، تورم و رکود و مسأله ازدواج جوانان است که واقعاً جای حیرت دارد.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار