|
|
کدخبر: ۶۷۱۶۴

گردانندگان سایت توئیتر در حال مذاکره با یک شرکت نوپای سنگاپوری هستند تا دسترسی به خدمات خود برای کاربران بدون دسترسی به اینترنت را هم ممکن کنند.

به گزارشامید، گردانندگان سایت توئیتر در حال مذاکره با یک شرکت نوپای سنگاپوری هستند تا دسترسی به خدمات خود برای کاربران بدون دسترسی به اینترنت را هم ممکن کنند.

رویترز گزارش، این خدمات به خصوص برای کشورهای مناسب است که دسترسی به اینترنت بر روی تلفن های همراه با سرعت پایینی صورت می گیرد و زیرساخت های مرتبط با آن نیز مناسب نیست.

شرکت U۲opia Mobile می گوید انتظار می رود خدمات یاد شده در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. کاربران برای استفاده از این خدمات تنها باید کد خاصی را شماره گیری کنند تا بتوانند به مطالب ارسالی در توییتر و مباحثمختلف طرح شده در آن دسترسی پیدا کنند.

سرویس مذکور که فونت ویش نام دارد قبلا برای برخی دیگر سایت های اینترنتی هم راه اندازی شده بود تا برای ارسال مطلب بر روی آنها یا مشاهده محتوا نیازی به اتصال به اینترنت وجود نداشته باشد. از جمله این خدمات می توان به گوگل تاک اشاره کرد.

توییتر با ۲۳۰ میلیون نفر کاربر امیدوار است از این طریق بر تعداد مشترکان خود بیفزاید. البته با استفاده از این سرویس تنها می توان به متن دسترسی پیدا کرد و مشاهده تصویر و ویدیو به این شکل ممکن نیست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار