|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۵۸

در آخرین مرحله حفاری تونل شهید حکیم /

خبرگزاری تسنیم: آخرین مرحله حفاری تونل شهید حکیم از پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه در منطقه ۲۲ تهران انجام شد.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، آخرین مرحله حفاری تونل شهید حکیم از پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در منطقه ۲۲ تهران طی مراسمی انجام شد که در این مراسم که با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، حجت الاسلام دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این قرارگاه، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، مازیار حسینی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

مسئولان پروژه توضیحاتی در خصوص مشخصات فنی تونل شهید حکیم ارائه کردند و شهردار تهران ضمن تشکر از سردار عبداللهی از تلاش جهادگرانه قرارگاه برای اجرای این پروژه قدردانی کرد و خواستار حضور قرارگاه در پروژه های آتی شهرداری در شرق تهران شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و شهردار تهران با حضور در تونل حکیم، دستور تکمیل حفاری و اتصال بخش شرقی تونل به بخش غربی آن را صادر کردند.

شهردار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران تونل حکیم را معبری کلیدی خواند و گفت: این تونل از لحاظ موقعیت بوستان چیتگر و نیز اتصال سه بزرگراه شرقی - غربی به یکدیگر از اهمیتی ویژه برخوردار است و با تکمیل تونل شهید حکیم گره ترافیکی در سطح غرب تهران برطرف خواهد شد.

تونل شهید حکیم بیش از دو کیلومتر طول دارد و با گذر از کنار دریاچه خلیج فارس و زیر پارک جنگلی چیتگر در منطقه ۲۲ تهران، بزرگراه شهید حکیم را به آزاد راه تهران - کرج متصل می کند. پیش بینی شده است این پروژه بهمن ۱۳۹۳ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار