|
|
کدخبر: ۱۶۰۳۷۳

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان جانبازان و مسکن خانواده معظم شهدا را ضروری دانست.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه بنیاد شهید پایگاه بسیار مهمی در نظام اسلامی است بیان کرد: خانواده معظم شهدا بهترین دستاوردهای زندگی خود را برای انقلاب و اسلام ایثار کرده اند و ما وظیفه داریم که نسبت به این خانواده ها توجه لازم را داشته باشیم هرچند که آنها کمترین چشم داشتی ندارند.

وی تصریح کرد: همه مسئولان وظیفه دارند به کسانی که در راه انقلاب فداکاری کرده و ایثارگری داشته اند خدمت کرده و باید برای این اقشار امکاناتی را فراهم کرد که در سختی نباشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانونی در خصوص رسیدگی به وضعیت جامعه ایثارگری بیان کرد: این قانون دارای ظرفیت خوبی است و از مواردی است که اگر با دقت اجرا شود پایه خوبی برای فعالیت در مسیر خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران خواهد شد.

وی در ادامه رسیدگی عاطفی به خانواده شهدا و جانبازان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: تکریم خانواده معظم شهدا افتخاری برای کشور و انقلاب است و باید این مسئله در رسانه ها نیز تبیین شود.

لاریجانی همچنین رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی جانبازان را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: برخی جانبازان در شرایط حاد هستند که باید به صورت جدی به وضعیت ایشان رسیدگی شده و از همه ظرفیت ها در این خصوص بهره گرفت.

وی با بیان اینکه همه با علاقه و اخلاص در مسیر خدمت به جامعه ایثارگری تلاش می کنند افزود: بررسی وضعیت مسکن خانواده شهدا نیز از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص باید ارزیابی کلی ارائه شده و برنامه ریزی برای تامین مسکن مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام / ۲۲۵۸ / ب۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار