|
|
کدخبر: ۱۶۱۹۲۶

امیرآبادی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم قم در مجلس گفت: دولت در مرحله دوم هدفمندی از افراد تحت پوشش و اقشار ضعیف حمایت بیشتری کند.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، هدف از اجرایی هدفمند کردن یارانه ها را رفع تبعیض و بهبود زندگی همه افراد جامعه دانست.

وی با بیان اینکه پیش از اجرای هدفمند کردن یارانه ها بیشترین قشری که ضرر می کردند، اقشار ضعیف جامعه از جمله افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بودند، افزود: یکی از اهداف اجرای هدفمند کردن یارانه ها اجرای عدالت بود اما با توجه به وضعیت امروز دولت باید از این فراد حمایت کند.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر حمایت دولت از اقشار ضعیف جامه مانند افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه ها، گفت: این افراد در حال حاضر نگران هستند که با گران شدن حامل های انرژی، فشار بیشتری به آنها بیاید و یارانه فعلی نیز دیگر ارزش سه سال گذشته را ندارد لذا دولت باید از این افراد حمایت کند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت زندگی افراد آسیب پذیر از جمله افراد تحت پوشش در راستای اجرای عدالت و از اولویت هایی است که باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار