|
|
کدخبر: ۱۶۲۳۶۱

دریادار جره:

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش پس از ۹۰ روز دریانوردی در آبهای خلیج عدن، اقیانوس هند و دریای سرخ، امروز در بندر مسقط کشور عمان پهلو گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار سیاوش جره معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه بیست و نهم نیروی دریایی ارتش پس از ۹۰ روز دریانوردی در آبهای خلیج عدن، اقیانوس هند و دریای سرخ، امروز در بندر مسقط کشور عمان پهلو گرفت.

وی هدف از این سفر را ارسال پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی و همچنین آموزش عملی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) و بازدید از اماکن مختلف این شهر عنوان کرد.

جره در ادامه افزود: همچنین ناوگروه سی ام نیروی دریایی متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند و ناو پشتیبانی بوشهر با هدف تامین امنیت شناورهای تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران عازم آبهای آزاد شد.

وی با اشاره به آغاز ماموریت این ناوگروه اظهار داشت: این ناوگروه در مدت ماموریت خود در خلیج عدن، دریای سرخ، تنگه باب المندب و شمال اقیانوس هند، در راستای تامین امنیت شناورهای تجاری و نفتکش کشورمان در مقابله با دزدان دریایی فعالیت کرده و در ادامه ماموریت به جنوب افریقا عزیمت خواهد کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار