|
|
کدخبر: ۱۶۲۳۶۵

خبرگزاری تسنیم: بر اساس تصمیم جدید هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، بازنشستگان فرهنگی می توانند همچنان به عضویت خود در صندوق ادامه بدهند و از مزایای اقتصادی این عضویت بهره مند شوند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، با توجه به سازو کارهای پیش بینی شده از سوی هیئت مدیره، اعضای این مؤسسه در صورت تمایل به ادامه فعالیت و عضویت خود در صندوق می توانند پس از بازنشستگی نیز عضویت خود را حفظ کرده و همانند سایر اعضای صندوق از سرمایه گذاری های صندوق سود سالانه دریافت کنند.

بر اساس بخشنامه شماره ۸۰۰ صندوق ذخیره فرهنگیان و برپایه اصلاحات صورت گرفته در اساسنامه مؤسسه، فرهنگیانی که به افتخار بازنشستگی نایل می شوند، هم چنان در عضویت صندوق باقی می مانند و در صورت عدم تمایل به عضویت می توانند یک ماه قبل در خواست کتبی خود را به اداره منطقه محل خدمت خود ارائه دهند.

پیش از این، عضویت فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان پس از صدور حکم بازنشستگی معلمان لغو می شد. با تغییرات مدیریتی ایجاد شده در صندوق و تغییر فاز فعالیت های شرکت ها، فرهنگیان عضو و بازنشستگان علاوه بر بهره مندی از سود فعالیت ها و واریزی دولت از خدمات ضمن خدمت متنوعی که ارائه خواهد شد، بهره مند می شوند.

شایان ذکر است که دستورالعمل عضویت مجدد بازنشستگان سال های پیش نیز به زودی به ادارات کل استانی ابلاغ و آنان نیز می توانند در خواست خود را مبنی بر عضویت دوباره در صندوق ذخیره تحویل و به عضویت این مؤسسه درآیند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار