|
|
کدخبر: ۱۶۲۶۵۰

در حال تکمیل است؛

برنامه این هفته نود از ساعت ۲۲:۴۶ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانبرنامه این هفته نود از ساعت ۲۲:۴۶ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکیاین هفته برنامه نود بهشفاف سازی قراردادهای بازیکنان تیم های حاضر در لیگ و پایین آندن مبالغاختصاص یافته بود.

برنامه این هفته برنامه نودعطر و بوی مادرانهداشت وحضور مادران فداکار در این برنامهبه شدت احساس می شد.

در ابتدای برنامهگزارشی از خانواده مرحوم عبداله حسین زادهاز شهرستان نور پخش شد که با گذشت خود از خون فرزندشان گذشتند و قاتل فرزند خود را مورد بخشش قرار دادند.

در برنامه نود هفته گذشته فردوسی پور از جامعه ورزشی و خانواده ایم مرحوم خواستار بخشش قاتل مرحوم عبداله حسین زاده شد و مسئولان، مربیان و بازیکنان فوتبالی طی تماس هایی جداگانه با پدر و مادر این مرحوم خواستار گذشت این خانواده شدند و بالاخره این تماس ها مثمر ثمر واقع شده و این بخشش از سوی خانواده حسین زاده صورت گرفت.

گزارشی ازعلیرضا منصوریان و حمید استیلیپخش شد که طی این گزارش جالب مادران این دو پیشکسوت فوتبال از خاطرات دوران کودکی و فوتبال آنها صحبت می کردند.



مادر منصوریاناز شیطنت های کودکانه، علاقه بسیار منصوریان به فوتبال و همچنین خاطراتی از تلاقی دوران تحصیل و دوران بازیگری فوتبال وی صحبت کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از خاطرات خود در مورد کفش های علیرضا گفت که جالب توجه بود.

علیرضا منصوریان با بوسه زدن بر دست مادر خود از زحمات وی قدردانی کرد.

مادر حمید استیلینیز اظهار داشت: سه پسر دارم که پسر بزرگترم سعید، پیش از حمید در تیم پاس بازی می کرد و سعید باعثشد حمید به فوتبال روی بیاورد. وی ادامه داد: من به تحصیل فرزندانم خیلی بها میدادم و هر روز به مدرسه آنها سر می زدم. وی در مورد دعاهای مادرانه خود در روز بازی های تیم ملی سخن گفت که جالب توجه بود.



وی در مورد دوران مربیگری حمید استیلی در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: در زمان مربیگری وی نیز خیلی حمید را اذیت کردند و حتی تماشاگران به من نیز توهین می کردند که خیلی اذیت می شدم. اکنون نیز دوست دارم مربیگری کند ولی نه در پرسپولیس!

گزارشی ازترین های لیگ برتر فوتبالارائه شد.

امیر رضا خادممیهمان این هفته برنامه نود بود.

گزارشی از باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت رویانیانو اقدامات صورت گرفته در آن زمان پخش شد.



امیر رضا خادم در مورد خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیسگفت: این مسئله و صحبت ها از چندین سال پیش مطرح شده است و دولت خواستار خصوصی شدن این دو تیم هستند و مسئله تازه ای نیست و گودرزی وزیر ورزش و جوانان به شدت پیگیر این قضیه است.

وی ادامه داد: این دو تیم هواداران زیادی دارند و دولت موظف است برای حفظ آنها تلاش کند. دولت اگر حساسیتی برای این دو تیم دارد برای حفظ آنها است و نمیخواهند مشکلات و تجربیات بد دوران گذشته تکرار شود.

قرار است کار اداره این دو باشگاه تا پیش از واگذاری بر عهده دولت است و بطور قطع تا دوشنبه هفته آینده تکیف این باشگاه و هیئت مدیره آنها مشخص می شود. باید هیئت مدیره ای قوی تشکیل داد تا مشکلات مالی باشگاه ها حل شده و کارها به درستی پیش رود.

خادم ادامه داد: این فصل نیز بحثخصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به اتمام نمی رسد ولی در تلاشیم تا این مسئله امسال به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را می کنیم که در انتخاب مدیرعامل دخالت نداشته باشیم.



گزارشی از دیدار تیم هایتراکتور سازی و الاتحاددر چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و حاشیه این بازی پخش شد.

سپس گزارشی از دیدار تیم هایسپاهان و السد قطردر لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

امیر رضا خادمدر بخش دیگری از صحبت های خود گفت: قصد داریم خصوصی سازی بصورت کامل صورت گیرد و نمیخواهیم فقط بحثمان استقلال و پرسپولیس باشد و در صددیم چارچوبی برای تیم های خصوصی و دولتی فراهم شود تا تیم های خصوصی نیز دیده شوند.

در حال بروز رسانی است…

گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار