|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۴۳

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه انگلیسی مدعی شد سرمربی تیم ملی کشورمان یکی از گزینه های جانشین دیوید مویس است ولی شانس او برای قبول این مسئولیت کاهش یافته است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری با دیوید مویس آنقدر ناامیدکننده ظاهر شده است که بسیاری بر این باورند این مربی اسکاتلندی در انتهای فصل ۱۴-۲۰۱۳ از این تیم کنار گذاشته خواهد شد و در این بین از گزینه های جانشینی او هم نام هایی به میان آمده است.

بر اساس گزارش روزنامه «دیلی استار» انگلیس کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران یکی از گزینه های هدایت شیاطین سرخ در فصل آینده است. گفته می شود این مربی پرتغالی که دستیار سرالکس فرگوسن در اولدترافورد بوده است پیش از اینکه دیوید مویس در پست سرمربیگری منچستریونایتد منصوب شود پیشنهاد هدایت این تیم را رد کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود اینکه کی روش یک بار پیشنهاد سرمربیگری منچستریونایتد را رد کرده است ولی انتظار می رود منچستری ها یکبار دیگر این شانس را به وی بدهند. کی روش که در حال حاضر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد با تأمین بودجه بیشتر از سوی مسئولان باشگاه منچستریونایتد در حال حاضر شانسش برای سرمربیگری شیاطین سرخ تا اندازه زیادی کاهش پیدا کرده است.

گفته می شود مربیانی همچون یورگن کلوپ، لوئیز فن خال، رایان گیگز و حتی خود سرالکس فرگوسن گزینه های جانشینی دیوید مویس هستند. سرخپوشان منچستر در فصل جاری متحمل ۱۱ شکست شده اند و در حال حاضر با ۵۷ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار