|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۷۸

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل آموزش و پرورش تهران ضمن تقدیر از اقدام رئیس شورای شهر تهران گفت: آموزش و پرورش تهران برای حمایت از فرد بی خانمانی که در جریان بازید رئیس شورای شهر خود را به عنوان دبیر آموزش و پرورش معرفی کرده، اقدام خواهد کرد.

مسعود ثقفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به برگزاری ۱۴۶ جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: در این جلسه درخصوص موضوعاتی همچون نحوه اجرایی شدن مدیریت آموزشگاهی در مهر ۹۳، برنامه های عملیاتی سال تحصیلی ۹۳-۹۴ آموزش و پرورش شهر تهران و مدارس هیئت امنایی بحثو گفت وگو شد.

وی افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش شهر تهران در دوره جدید به صورت ماهانه و مستمر در راستای تحقق امر شوراها در نظام جمهوری اسلامی است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه در حاشیه این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با آقای مسجد جامعه ای رئیس شورای شهر تهران دیدار کرد، گفت: در این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش تهران از آقای مسجد جامعه ای به دلیل توجه ویژه به جایگاه معلم و تاکید بر استفاده از نام معلم برای دانشگاه خوارزمی که قبلا به نام تربیت معلم فعالیت می کرده است، تقدیر کرد.

ثقفی افزود: همچنین مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از اقدام نوع دوستانه آقای مسجد جامعی در بازدید از منطقه ای در شهر تهران و تلاش برای کمک به مشکل فردی که به ظاهر در سال ۵۴ از آموزش و پرورش اخراج شده است، تشکر و اعلام آمادگی کرد با توجه به اینکه این فرد سابقه فرهنگی دارد و امروز به عنوان یک انسان درگیر مشکلاتی شده است، جهت رفع مشکلاتش اقدام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، احمد مسجد جامعی، رئیس شورای شهر تهران در تاریخ ۲۹ فروردین در جریان تهران گردی در منطقه هفت تهران با فرد بی خانمانی مواجه شد که خود را دبیر بازنشسته آموز و پرورش معرفی کرد و مسجد جامعی دستور داد تا شهردار منطقه به وضعیت وی رسیدگی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار