|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۱۹

سلامت > عمومی - همشهری آنلاین: زمانی فردی تن به جراحی زیبایی می دهد، امیدوار است پس از پایان جراحی و درد و رنج ناشی از آن، کمی متفاوت و بسیار زیباتر به نظر بیاید، اما هیچ کس دوست ندارد به اندازه ای تغییر کند که غیرقابل شناسایی باشد.

براساس گزارش میل آنلاین، برخی از جراحان زیبایی کره جنوبی به اندازه ای حرفه ای و قابل هستند که مشتریان خود را با مشکلی غیرمنتظره مواجه می سازند: غیرقابل شناسایی شدن.

افرادی که از خارج از کره جنوبی برای انجام جراحی زیبایی وارد این کشور می شوند، پس از به اندازه ای تغییر می کنند که درزمان بازگشت به کشور خود در بخش کنترل گذرنامه فرودگاه دچار مشکل می شوند. براساس گزارش وب سایتی کره ای، برای رفع این مشکل تعدادی از بیمارستان ها مجبورند به بیماران خود گواهی جراحی زیبایی بدهند تا افراد بتوانند با کمک آن به خانه های خود بازگردند.

گفته می شود مراکز کنترل گذرنامه با دیدن این گواهی های پزشکی راحت تر به این افراد اجازه ورود می دهند. بیمارستان ها سال ها است که به خوبی از این مشکل آگاهند اما این آگاهی تغییری در محبوبیت جراحی های زیبایی درکره جنوبیایجاد نکرده است. یکی از نمونه های قابل توجه، مشکل ۲۳ زن چینی بود که پس از انجام جراحی برای بازگشت از کره بهچیندچار مشکل شده بودند، زیرا ظاهر آنها با تصویر گذرنامه شان کاملا متفاوت بوده است. این افراد در فرودگاه مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند و در نهایت به آنها توصیه شده که به سرعت گذرنامه های خود را تغییر دهند.

به گفته مسئولان فرودگاه شانگهای هونگ کیائو، بیشتر این افراد کلاه و عینک های آفتابی بزرگی دارند که در هنگام کنترل گذرنامه باید آنها را از صورت بردارند، سپس متصدیان با چهره ای پوشیده از چسب و باند مواجه می شوند که باید به دقت مناطق تغییر یافته صورت آنها را با چهره گذرنامه تطبیق دهند.

محبوبیت کره جنوبی به عنوان پایگاهی برای جراحی های زیبایی روز به روز افزایش پیدا می کند و براساس گزارش انجمن بین المللی جراحان زیبایی سرانه انجام جراحی های زیبایی در این کشور بالاترین رقم را در جهان داراست. در حقیقت، از هر ۷۷ کره ای یک نفر تحت جراحی زیبایی صورت قرار می گیرد و ۲۰ درصد از زنان ۱۹ تا ۴۹ ساله کره ای اعتراف کرده اند به جراحی زیبایی تن داده اند. محبوب ترین نوع جراحی نیز در میان زنان کره ای جراحی برداشتن پلک و بزرگتر کردن چشم ها است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار