|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۶۰

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: فتح اله زاده برای استقلال زحمت فراوان کشیده و تقویت استقلال نیازمند همت چنین افرادی است و وی حق دارد برای استقلال شروط تعیین کند.

سیروس دین محمدی در خصوص اظهار نظر خادم مبنی بر موانع سر راه خصوصی سازی بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زمانی اعلام شده که به طور قطع با مشکلاتی روبرو بوده و به نظر می رسید کار بسیار سخت و طاقت فرسایی باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: من می گویم اگر خصوصی سازی نمی شود حرفی نیست فقط از مسئولان وزارتخانه می خواهم بودجه این دو تیم را تامین کنند این دو تیم زیر بنا و ستون فوتبال کشورمان است و تضعیف دو تیم باعثمی شود که علاقمندان به فوتبال کمر شود.

وی در ادامه به موانع سر راه خصوصی سازی عنوان کرد: البته باید پذیرفت مهمترین مانع سر راه خصوصی شدن بحثبدهی های فراوان سرخابی ها است که کار را سخت تر کرده است و باید حق داد که یک شرکت قوی یا اسپانسر فعال با در آمد زایی بالا می خواهد که تیم را به لحاظ مالی تقویت کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص گفته های فتح اله زاده در برنامه ۹۰ تصریح کرد: اینکه فتح اله زاده در برنامه پربیننده ورزشی ۹۰ عنوان کرده است که به شرطی می مانم که خودم لیست هیئت مدیره را تعیین کنم باید اذعان کنم که وی سالیان فراوان برای این تیم پرهوادار زحمت کشیده است و حق طبیعی اوست که مشروط در این تیم به فعالیت ادامه دهد به نظر من فتح اله زاده استعداد ها را در خودش می بیند و اگر بماند باز هم استقلال روند رو به رشدی را در خود می بیند به نظر من استقلال به چنین افرادی نیاز دارد زیرا سرپا نگه داشتن این تیم منوط به فعالیت چنین افراد زحمت کشی است درواقع فتح اله زاده حق دارد برای استقلال شرط تعیین کند.

وی در مورد اهمیت خصوصی شدن سرخابی ها تأکید کرد: اگر قصد خصوصی سازی دو باشگاه را دارند سریع واگذار کنند و اگر می دانند موانعی هم سد راه است که خصوصی سازی را غیر ممکن می سازد بودجه و اعتبارات باشگاه را تأمین کنند تا این دو تیم در مسیر موفقیت قرار گیرد زیرا علاقه مندان دو تیم با تعصب این دو تیم کمتر می شوند.

دین محمدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با خصوصی سازی مسیر موفقیت را طی کرده و قدر سرمایه های باشگاهها یشان را بیشتر بدانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار