|
|
کدخبر: ۱۷۴۵۹۵

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی دانشگاه آزاد گفت: برنامه داریم تا در طول ۴ سال آینده واحدهای تهران دانشگاه آزاد را تجمیع کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی معاون عمرانی دانشگاه آزاد در حاشیه افتتاح مرکز اسلامی پیامبر اعظم(ص) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد، گفت: آقای میرزاده درباره تجمیع واحدهای تهران دانشگاه آزاد بسیار حساسند و این مسئله را پیگیری می کنند.

وی افزود: واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد ۵۰ هزار دانشجو دارد و در ۲۳ ساختمان پراکنده شده اند. واحدهای پزشکی، پیراپزشکی، بالینی و دندانپزشکی نیز در چنین وضعیتی قرار دارند و ساختمان و سایت واحدی ندارند.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد تصریح کرد: برنامه داریم تا در طول ۴ سال آینده واحدهای تهران دانشگاه آزاد را تجمیع کنیم.

هاشمی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این زمینه، گفت: تاکنون قرار شده واحد تهران شمال در سایت حکیمیه، واحد تهران جنوب در سایت اتوبان آهنگ مستقر شود.

وی گفت: اصرار داریم واحد تهران غرب به انتهای غرب تهران نزدیک گرمدره که دانشگاه آزاد در آنجا زمین های خوبی دارد منتقل شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: برنامه داریم واحد تهران مرکز هم در زمین های نزدیک گرمدره تجمیع شود، اما آنها علاقه ای به این انتقال ندارند و طبیعتا تهران مرکز در ۳ سایت نیایش، پیامبر اعظم و ولیعصر نزدیک بیمارستان بوعلی استقرار پیدا کرده اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: با شهردار تهران صحبت هایی شده که بتوانیم از بافت فرسوده مرکز شهر برای تجمیع واحدهای دانشگاه استفاده کنیم، زیرا این موضوع باعثمی شود بافت فرهنگی آن قسمت تغییر کند و مردم مجددا برای سکونت به این بافت ها مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ساختمان های دانشگاه آزاد در پاسداران به فروش گذاشته شده است؟ گفت: برنامه برای فروش نداریم و ساختمان ها در دانشگاه تبدیل به احسن می شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار