|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۴۰

کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت: اگر برنامه ریزی بهتری صورت می گرفت شانس بالایی برای حضور بین ۲۴ تیم برتر جهان را داشتیم.

محمود نظری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۰ مسکو تیم ایران به دلیل برگزاری اردو های شبانه روزی مربی ثابت و کادر فنی کامل وحریفان تمرینی خارجی درحالی موفق شد از رده ۴۰ به ۳۵ جهان صعود کند که نوشاد عالمیان رتبه ۲۰۰ داشت و بسیاربالاتراز رتبه فعلی اش بود اما این تیم هماهنگ و برنامه ریزی دقیق و کاربردی بعد از این سال متأسفانه تداوم پیدا نکرد و ما نتوانستیم همین روند صعود را در پیش بگیریم.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی ۲۰۱۲ با وجوداینکه اردو های چند روزه ای را در مجارستان و اشلایگر پشت سرگذاشتیم اما این اردو های کوتاه مدت به رشد پایدار ما کمک نکرد و در شرایطی که نوشاد از نظر رنکینگ بالاتر رفت و تجربه دیگر بازیکنان ایران هم بالاتر آمد اما ما به ایتالیا باختیم و ۳۳ جهان شدیم.

سرپرست سابق تیم های ملی کشورمان خاطر نشان کرد: اگر درسال ۲۰۱۲ ایتالیا را که نفر اول خود را دراختیار نداشت شکست می دادیم به طور حتم درمسابقات امسال(۲۰۱۴) وضعیت بهتری را داشتیم و به عنوان تیم سوم قرعه کشی نمی شدیم اما خداوند کمک کرد و قرعه خوبی نصیبمان شد.

وی درخصوص رقیبان ایران گفت: بین هم گروهی های ایران تیم هند تیم خوبی است هرچند پتانسیل شکست این تیم را هم داریم، رقیب جدی بعدی ما ایتالیا است که امسال نفراول خودش را هم به همراه دارد البته با توجه به وضعیت رنکینگی نوشاد عالمیان وانگیزه های بالایی که افشین نوروزی دارد انتظار می رود این تیم را شکست داده و به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کنیم، البته درصورت اول شدن درگروه شرایط بسیار بهتری را برای صعود به دسته یک خواهیم داشت.

*برگزاری اردوی چند روزه اگر جواب می داد، الگو می شدیم!

دبیر سابق کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم ملی ایران حتی اگر درمسابقات قهرمانی جهان امسال صعود کند باز هم دلیلی ندارد که بگوییم برای بازیکنانمان برنامه ریزی خوبی کرده ایم برگزاری اردوی چندروزه اگر جواب می داد سایرکشور ها هم از نحوه برنامه ریزی ما الگو می گرفتند که این طور نیست.

وی افزود: اگر برنامه ریزی مناسبی برای ملی پوشان داشتیم وهمان روند قبل ازمسکو را پیش می گرفتیم به طورقطع به راحتی می توانستیم جزو ۲۴ تیم برتر جهان درامسال قرار بگیرم.

نظری تأکید کرد: برگزاری اردوی چند روزه خارجی فقط درصورتی جواب می دهد که بعد از آن در داخل کشور اردوی داخلی هستم با حریفان قدرتمند تمرینی تدارک ببینیم.

*موفقیت ملی پوشان ایران موفقیت جامعه پینگ پنگ است!

نظری اظهارداشت: مثل هر ایرانی دیگر برای تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درمسابقات جهانی ژاپن ۲۰۱۴ آرزوی موفقیت می کنم زیرا این موفقیت متعلق به جامعه پینگ پنگ است و به متولیانی که دریک دوره می آیند و یک دوره می روند و بنا به شرایطی تغییر می کنند تعلق نخواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار