|
|
کدخبر: ۱۸۴۲۷۹

بازی مرکب به دور دوم کشیده شد

456 نفر برای فرار از بدهکاری ها و مشکلاتشان وارد بازی مرگ و زندگی می شوند.

«بازی مرکب» داستان 456 نفر شهروند کره ای تا خرخره در قرض و بدهی است که وارد بازی خطرناکی می شوند که پایانش مرگ یا زندگی است تا بتوانند یکی از آن ها برنده اصلی و پولی هنگفت شود.

دو هفته از پخش جهانی این مجموعه ی نه قسمتی نگذشته بود که تد ساراندوس، مدیر نت فلیکس پیش بینی کرد که بزودی «بازی مرکب» به پربیننده ترین سریال شبکه تبدیل خواهد شد.  

نه مدیران نت فلیکس و نه پدیدآورنده سریال، هوانگ دونگ-هیوک آمادگی چنین استقبالی از سریال نداشتند. اما حالا دارند خودشان را برای فصل دوم مجموعه آماده می کنند. بلا باجریا، مدیر بخش جهانی تولیدات تلویزیونی شبکه نتفلیکس در مصاحبه با سایت والچر گفته است که نسبت به ایده تولید فصل دوم هیجان زده شده و نگاه مثبتی دارد. او در ادامه تایید کرده که هیچ چیزی برای تولید فصل دوم قطعی نیست. اما امیدوارند با توجه به برنامه های هوانگ دونگ-هیوک فصل دوم به تولید برسد.

باجاریا می گوید: " او یک فیلم و چند پروژه دیگر دارد که بر روی آن ها کا می کند." و اضافه می کند که خالق سریال ممکن است برای تولید فصل جدید تمایل نشان دهد: " در تلاشیم ساختار درست را برای او پیدا کنیم."

اما منظور از ساختار درست چیست؟ اشاره باجاریا به مصاحبه هوانگ دونگ-هیوک است که گفته بود برای تنها دو قسمت نخست این مجموعه شش ماه وقت گذاشته بود و این درماندگی و رنجی که برد بهترین نتیجه را برای او داشت. بنابراین برای قسمت دوم هوانگ دونگ-هیوک می خواهد برای نویسندگی با یک گروه فیلمنامه نویس کار کند و برای کارگردانی اپیزودها، فیلمسازان متفاوتی را دعوت به کار کند.

این نخستین باری نیست که نتفلیکس پس از موفقیت یک فصل از سریالی غیرانگلیسی زبان به تولید فصل های بعدی فکر می کند، نمونه اش «سرقت پول» بود که فصل اول آن از شبکه 3 اسپانیا پخش شد اما سپس توسط نتفلیکس خریداری و فصل های بعدی آن به تولید رسید.  

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار