|
|
کدخبر: ۱۸۴۳۱۷

پایان ناگهانی پخش «قبله عالم»

فیلیمو:«به دلیل ممیزی‌های فراوان و با هدف احترام به مخاطب این تصمیم را گرفتیم».

 ‌ فیلیمو اعلام کرد:«پخش سریال کمدی - فانتزی «قبله‌ عالم» به دلیل ممیزی‌های فراوان و با هدف احترام به مخاطبان متوقف می‌شود.» ‌

در بیانیه روابط عمومی فیلیمو آمده:« سریال قبله عالم از روز نخستِ پخش تا به امروز در فرآیند تولید و ممیزی دچار چالش‌های فراوان شد، به‌گونه‌ای که پیوستگی خود را از دست داد و بخش عمده‌ای از هر قسمت سریال مورد حذف قرار گرفت. بنابراین فیلیمو تصمیم گرفت قسمت هفتم قبله عالم، قسمت پایانی آن باشد و پخش آن به طور کامل متوقف شود. ‌ لازم است تاکید کنیم هیچ سازمان، نهاد قضایی و یا ارگان امنیتی حکم به توقیف این سریال نداده است و فیلیمو در خصوص تحلیل‌ها، تفسیر‌ها و حاشیه‌هایی که پیرامون کیفیت و یا محتوای این سریال در فضاهای مختلف - به درست یا غلط - ایجاد شده قضاوتی ندارد. ‌ این تصمیم صرفا در پی کاهش جدی زمان موثر هر قسمت و حجم بالای اصلاحات نهاد های ناظر اتخاذ شده است. متاسفانه نوع مواجه با حساسیت‌های ایجاد شده پیرامون سریال قبله عالم، مصداق بارز این ضرب المثل است که «به‌جای کلاه، سر آورده شد» آن‌قدری که دیگر جانی در سریال باقی نمانده است. ‌ علیرغم ضرر مالی فیلیمو، به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید، سریال‌هایی که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع‌رسانی خواهند شد.»

پیش از این حامد محمدی کارگردان «قبله عالم» با انتشار یادداشتی درباره اصلاحیه های این سریال نوشت: «دوست داشتیم با این وضعیت پیچیده جهان و پیچیده تر و تلخ تر کشورعزیزمان که هر روز خبر از دست دادن ناگهانی عزیزانمان را می شنویم، با کمی لبخند به خانه هایتان بیاییم اما عده ای نهاد ناشناخته و همیشه دلسوز، حتی دوست ندارند مردم در این شرایط هم برای لحظه ای کوتاه بخندند. تلاش کردیم با مذاکره، گفتگو، تعامل و دوری از رسانه ای شدن اتفاقات پیش آمده، این سوء تفاهم ها حل شود یا این اثر تا اطلاع ثانوی منتشر نشود اما زورمان به حق طبیعی خودمان و شما نرسید. شما که غریبه نیستید، اصلاحیه قسمت های پخش شده و پخش نشده به استناد برگه های ممهور و مستند( قابل ارایه به مردم عزیز ایران در هرکجای جهان) آنقدر زیاد است که متاسفانه آنچه از این سریال در رسانه محترم فیلیمو پخش شده و پخش نشده اثرساخته شده توسط من و تیم همراه و درجه یک سازنده این اثر نیست و برای احترام به مخاطبین، چنانچه بعدتر این سریال به خانه های شما بیاید، بدون تیتراژ ابتدایی و انتهایی پخش خواهد شد.»

 

 

حجم ویدیو: 11.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار