|
|
کدخبر: ۱۷۸۴۱۵

فیفا در نامه ای باشگاه استقلال را به خاطر شکایت های پشت سر هم بازیکنان خارجی این تیم به علت طلبشان و بدهی بالای باشگاه به آنها این تیم را، از انجام نقل و انتقالات محروم کرد.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، فیفا در نامه ای که صبح امروز به باشگاه استقلال داده است، این تیم را به علت بدهی بالای باشگاه به بازیکنان خارجی اش و شکایت های پشت سر آنها از باشگاه استقلال که آخرین نفر آنها عادل شیحی بوده است، از انجام نقل و انتقالات تا اطلاع ثانوی محروم کرده است.

مسئولان باشگاه استقلال و رضا افتخاری بعد از این خبر شوکه شده اند زیرا در این صورت باشگاه استقلال همین دو خرید خوبی را هم که داشته است، وضعیتشان برای بازی در استقلال نا مشخص می شود.

باشگاه استقلال در آخرین خبر خود گفته است که وکیل خارجی باشگاه به دنبال حل این مشکل است.

از طرفی اگر این مشکل برای استقلال تا آخر فرصت نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال در لیگ برتر ایران حل نشود، استقلال فقط حق دارد ۴ بازیکن آزاد را خریداری کند که یکی از آنها لئوناردو پادوانی بوده است و باید از بین آندرانیک تیموریان و سرور جبارف و روزبه چشمی و احتمالا سجاد شهباز زاده دو نفر را انتخاب کند و این کار را برای استقلال سخت خواهد کرد.

امروز عصر نیز مدیر برنامه هایسرور جبارفهم در همین مورد با علی رضا منصوریان نشستی خصوصی برگذار کرد و به نظر میرسد این بازیکن استقلال نگرانی هایی در این خصوص پیدا کرده است.

باید دید تا در ادامه این مشکل برای استقلال حل خواهد شد یا اینکه دردسر جدیدی گریبان استقلال را گرفته است؟

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار