|
|
کدخبر: ۱۶۳۸۱۰

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه برخی به ما بعنوان قلک و عابربانک نگاه می کنند گفت که عدم حضور در جشنواره ها بهتر از هزینه بیت المال در فیلمی است که محتوای آن مشخص نیست.

گروه فرهنگی مشرق - حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه نشست خبری این سازمان، در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شما بیان کرده اید که فضای مشارکت مالی را با رسانه ها قطع خواهیم کرد منظورتان از این سخن چیست، بیان داشت: ما سازمانی فرهنگی هنری هستیم که پول زیادی نداریم و در برابر ما یک سازمان فرهنگی هنری دیگری را در نظر بگیرید که آن هم پول ندارد چرا باید ما به آن سازمان پول بدهیم.

* بی نام و نشان برای صدا و سیما برنامه می سازیم

وی اضافه کرد: برخی از سازمان ها با نگاهی همانند قلک و یا عابربانک به ما نگاه می کنند که این توهینی برای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

حجت الاسلام مرادی افزود: ما به صداوسیما کمک می کنیم به مدل خودمان، یعنی برنامه تولید خواهیم کرد، پولی از آنها نمی گیریم، اسم خودمان را هم نمی زنیم و تنها می گوییم که یک محصول خوبی است که آن را پخش کنید؛ یعنی بحثاخلاص برای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: تقریباً یک ماه مانده بود که جشنواره فیلم فجر برگزار شود که بنده به عنوان رئیس این سازمان انتخاب شدم در آن زمان به بنده گفتند بیایید با ما مشارکت کنید بنده هم در خطاب متذکر شدم وقتی فیلمی که ساخته شده و فیلم نامه آن را نخوانده و ندیده ام چگونه می توانم در جشنواره فیلم فجر شرکت کنم و مشارکت داشته باشم. بنده در این جشنواره حضور نخواهیم یافت و با شجاعت هم اعلام می کنم که ما فیلمی برای این جشنواره نداریم چرا که بیان این مطلب بسیار مهم تر از این است که پول بیت المال را در جایی سرازیر کنم که اصلاً مشخص نیست چه فیلمی ساخته شده است.

به گفته این مقام مسئول، گرفتاری کار ما این است که بعضی وقت ها شاید فضاسازی اتفاق بیفتد که در آن فضاسازی واقعیت ها جابه جا شود و حقیقت کمی تغییر یابد اما ما در نظر داریم در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کار سالم و کاری صحیح همراه با سلامت تولید کنیم.

* فمنیست ها زن را کمتر از مرد تصور می کنند

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه مقام معظم رهبری درباره نقش زنان و برابری زن و مرد و فعالیت اجتماعی آنها بیانات متعددی فرموده اند اما برخی از سازمان ها از جمله خود شهرداری به این مسئله دامن زده اند، گفت: من با نظر شما موافق هستم بعضی ها از نقش هایی که ما در جامعه به خانم ها می دهیم و می خواهند بگویند که خانم ها از آقایان کمتر نیستند مبتنی بر یک فرض قطعی است که زن پایین تر از مرد است و به آن ترحم کنید و به آن نقشی دهیم تا دیده شود که در واقع این بلایی است که فمنیست بر سر زن آورده است در صورتی که واقعاً اینطوری نیست زن در نگاه اسلام نه تنها برابر با مرد است بلکه برتر از مرد نیز به شمار می رود.

وی اضافه کرد: رسول خدا(ص) فرموده اند: خدا به جنس مؤنثرؤف تر از جنس مذکر است؛ در این راستا باید گفت که توجه به همسرداری، زن و دختر و در نهایت ناموس یک موضوع جدی است که بعضی ها از آن به صورت بدبینی یاد می کنند که در نهایت باید گفت مأموریت ما در این سازمان بسیار بزرگ تر از این سخنان است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار