|
|
کدخبر: ۱۷۴۴۸۹

رئیس پلیس راهور ناجا با انتقاد از شرکت های بیمه:

خبرگزاری تسنیم: مومنی با اعلام خبر آغاز طرح تابستانی از شرکت های بیمه در هنگام پرداخت خسارت به مشتریان انتقاد کرد و گفت: شرکت های بیمه در هنگام پرداخت خسارت نیز ساز و کاری برای تسهیل پرداخت خسارت به مشتریانشان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار اسکندر مؤمنی در نشست مشترک که صبح امروز با سایر ارگان های مرتبط با طرح نوروزی برگزار شد، اظهار داشت: طبق آمار ارائه شده امسال موفق به کاهش بیش از ۷ درصدی تلفات رانندگی در طرح نوروزی شدیم و در مجموع ۱۴۳ نفر در نوروز امسال نسبت به سال گذشته کم تر کشته شدند.

وی با اشاره به کاهش ۶ درصدی تلفات در سال ۹۲ افزود: کاهش ۴ سال متوالی در سوانح جاده ای امری بی سابقه بود که خوشبختانه امسال موفق به انجام آن شدیم و در این در حالی است که تهیه آمار و ارائه آن نیز در اختیار ما بوده و از سوی سازمانی در قوه ای دیگر انجام شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه از اجرای طرح تابستانی در ۲ مرحله خبر داد و گفت: طرح تابستانی در مرحله اول از ۲۱ خرداد تا ۹ تیر و و در مرحله دوم از ۵ مرداد تا ۵ مهر به مدت ۲ ماه برگزار می شود و در این مدت تمامی دستگاه های امدادی و انضباطی ملزم به حضور فیزیکی در جاده ها و معابر کشور هستند و خودروهای اکیپ های امدادی و راهور ملزم هستند تا در طول شب چراغ های گردان خود را روشن بگذارند چرا که این موضوع باعثتوجه بیشتر رانندگان و کاهش آمار تصادفات می شود.

مومنی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تمهیدات پلیس برای مراسم سالگرد ارتحال امام گفت: علاوه بر طرح تابستانه، پلیس طرح ویژه ای به منظور تسهیل عبور و مرور در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نظر گرفته است تا شرکت کنندگان میلیونی این طرح بتوانند به سهولت در این مراسم شرکت کنند.

وی ادامه داد: با اشاره به آمار ارائه شده در طرح نوروزی و طرح تابستانی سال گذشته ۱۰ محور پرسانحه کشور مشخص شده اند که با توجه به وجود ۴ محور در استان گیلان و ۲ محور در استان گلستان، اولویت ما نصب دوربین های کنترلی در این معابر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور ناجا کاهش ۳۱ درصدی وقوع تخلفات در ایام نوروز را نقطه عطفی در اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: خوشخبتانه مردم در طرح نورزی مشارکت بسیاری با دستگاه های مجری این طرح داشتند و علاوه بر کاهش ۳۱ درصدی تخلفات شاهد کاهش سرعت تردد خودروها به میزان ۴ کیلومتر در ساعت بودیم.

مومنی به افزایش نرخ دیه اشاره کرد و از هموطنان خواست تا هر چه سریع تر نسبت به دریافت الحاقیه بیمه های خود اقدام کنند.

وی در پایان خطاب به شرکت های بیمه گر با گلایه از روند برخورد با مشتری و پرداخت خسارت به بیمه شدگان گفت: شرکت های بیمه باید توجه کنند که کاهش تلفات برای پلیس و سایر دستگاه ها هزینه بردار است ولی این کاهش برای شرکت های بیمه باعثسود بیش تر می شود لذا شرکت های بیمه باید به همان میزان که در هنگام دریافت حق بیمه مشتریان خود را تکریم می کنند در هنگام پرداخت خسارت نیز ساز و کاری برای تسهیل پرداخت خسارت به آن ها فراهم کنند که این موضوع نیازمند افزایش واحدهای پراداخت خسارت و کاهش بوروکراسی اداری در این شرکت هاست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار