|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۳۵

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات بر تأثیر بازخورد مخاطبان بر ارتقای سطح فعالیت روابط عمومی تأکید کرد و گفت: باید اعتقاد به روابط عمومی در بدنه یک سازمان و به ویژه نزد مدیران بالادستی شکل گیرد و آن ها منافع آنی را به آتی ترجیح ندهند.

داود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در خصوص کارکردهای روابط عمومی در یک سازمان، اظهار داشت: اطلاع رسانی، اطلاع یابی، مدیریت افکار عمومی، برجسته سازی عملکرد سازمان، فرهنگ سازی و اعتماد سازی به ویژه در میان مخاطبان از جمله کارکردهای روابط عمومی در یک سازمان است.

وی ادامه داد: اگر روابط عمومی بخواهد وظایف خود را به خوبی انجام دهد، باید دارای ساختار علمی باشد و با کارشناسی به جا برای موفقیت هر چه بیش تر یک سازمان طرح و برنامه بریزد. در سال های اخیر فعالیت روابط عمومی ها به سوی تخصصی تر شدن سوق پیدا کرده که در موفقیت آن ها تاثیر به سزایی داشته است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که مخاطبان یک سازمان چگونه می توانند به ارتقای سطح فعالیت های روابط عمومی یک سازمان کمک کنند، گفت: مخاطبان با بازخوردهای خود می توانند اطلاعاتی را که روابط عمومی ها به آن نیاز دارند در اختیار آن ها بگذارند تا بر اساس آن اطلاعات برنامه ریزی صورت گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا برخی استادان صاحب تحقیق و تألیف در حوزه روابط عمومی وقتی در بدنه یک سازمان قرار می گیرند نمی توانند از قابلیت های خود استفاده کنند، تصریح کرد: این مسئله به دلیل فاصله زیاد میان تئوری و عمل و آن چیزی است که در دانشگاه ها تدریس می شود که با واقعیت روابط عمومی در کشور فاصله زیادی دارد.

زارعیان با اشاره به راهکارهای ارتقای سطح فعالیت ها در روابط عمومی افزود: باید اعتقاد به روابط عمومی در بدنه یک سازمان و به ویژه در نزد مدیران بالادستی شکل گیرد و آن ها منافع آنی را به آتی ترجیح ندهند، از سوی دیگر باید فاصله دانشگاه با کار عملیاتی در روابط عمومی کم شود و بتوان از تخصص های آکادمیک استفاده مطلوب کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار