|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۲۵

بی اخلاقی های لیگ برتر امسال کمتر از سال های گذشته بود

بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: حالا که به تیم ملی دعوت نشده ام، برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

پوریا فیاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درمورد اسامی تیم ملی والیبال و اینکه به چه علت خودش به تیم ملی دعوت نشده است، اظهار داشت: فعلا نمی خواهم درمورد این موضوع حرف بزنم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. من هرجا که توپ در دست داشته باشم سعی می کنم بهترین باشم و می دانم هم که بودم.

وی ادامه داد: من مربی جدید تیم ملی را ندیده ام؛ فکر می کنم وی هم مرا ندیده باشد. به هر حال برای تیم ملی فقط آرزوی موفقیت می کنم و بیشتر در این خصوص صحبت نمی کنم.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: شرایط کنونی والیبال حساس است و نمی خواهم حرفی بزنم که سنگی در راه موفقیت والیبال باشد. امیدوارم هرکسی که پیراهن تیم ملی را می پوشد واقعاً شایسته باشد و استحقاقش را داشته باشد. من همیشه دوست دارم تیم ملی کشورم موفق باشد.

فیاضی با بیان اینکه خدا همیشه به من لطف داشته است، گفت: سال ۲۰۰۷ برای مسابقات مکزیک و در حالی که تنها ۱۶ سال سن داشتم ست کوویچ روز آخر مرا از تیم ملی خط زد. بازی ها را از خانه نگاه می کردم و تیم ملی در آن زمان بازی را به هند واگذار کرد و من از این موضوع خیلی ناراحت شدم. یکی از دوستانم گفت ناراحت نباش، خودت که نیستی و…، اما من در جوابش اعلام کردم من زحمات این بازیکنان را دیده ام و نباید بازنده باشند.

بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه درمورد بداخلاقی های اخیر والیبال تصریح کرد: همیشه احترام ها باید حرف اول را بزند، اما در مجموع فکر می کنم نسبت به سال گذشته لیگ برتر شاهد بی اخلاقی های کمتری بود. در مورد محمد موسوی هم باید بگویم که فکر می کنم خانواده والیبال آنقدر بزرگ و با احترام هست که این اتفاق را در خودش حل کند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار