|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۰۶

به اعتباری ۴۴ میلیاردی نیاز داریم

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ایجاد این انتظار در بین مردم که حتما باید از گروه مان صعود کنیم توقع بجایی نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی در ارتباط با ستاد ویژه هماهنگی و حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: این ستاد با همکاری صدا و سیما، سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، وزارت امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده تا همه موارد و هزینه هایی که برای اعزام تیم ملی به برزیل نیاز است را پیش بینی کند.

وی ادامه داد: در این ستاد همه هزینه ها را برآورد و به دولت نیز ارسال کرده ایم. در دیداری هم که وزیر ورزش و جوانان با رئیس جمهور داشت، دکتر روحانی قول پشتیبانی کامل از تیم ملی را در جام جهانی داد. پیش بینی می شود برای کلیه کارها که مسائل فنی آن شامل ۲۴ میلیارد تومان است و با احتساب موارد دیگر در مجموع به اعتباری ۴۴ میلیاردی نیاز داریم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پیش بینی نتایج تیم ایران در جام جهانی را به ضرر تیم و بازیکنان دانست و گفت: نباید از تیم توقع کاذب داشته باشیم اما انتظار ما این است که خوب بازی کنند و قوی ظاهر شوند. ایجاد این انتظار در بین مردم که حتما باید از این گروه صعود کنیم توقع بجایی نیست ولی بازیکنان قطعاً دارند نهایت سعی خود را می کنند و همگی می دانند جام جهانی بزرگترین نمایش عرضه فوتبال است.

سجادی در خصوص مراسمی برای بدرقه تیم ملی گفت: پیش بینی کرده ایم مراسم بدرقه ای با حضور مردم داشته باشیم. مراسم بدرقه را نیز پیش از خروجشان از کشور با حضور رئیس جمهور، مقامات کشوری، هنرمندان و همه مربیانی که زحمت این بازیکنان را کشیده اند سال آینده برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار