|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۰۱

نمی دانستم در نشست خبری چه بگویم

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۴ سال ایران گفت: بازیکنان گرمای سریلانکا را با پنکه تحمل کردند و خوابگاهی در اختیار ما قرار داده بودند که ۲۵ تخت داشت.

معصومه جهانچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره رقابت های جنوب و مرکز آسیا و کسب عنوان سومی ایران، گفت: سال گذشته این رده سنی در جایگاه دوم قرار گرفت. با مربیان آنها که صحبت کردم می گفتند بازیکنان دوره قبل تجربه بیشتری داشتند. اردوهای ما دیر شروع شد و ما با برگزاری ۳ اردو به این رقابت ها اعزام شدیم.

وی با اشاره به اینکه سریلانکا شرایط میزبانی خوبی ندارد، عنوان کرد: سریلانکا امکانات کمی دارد؛ بازیکنان گرمای این کشور را با پنکه تحمل کردند و خوابگاهی در اختیار ما قرار داده بودند که ۲۵ تخت داشت و ۱۸ بازیکن را در آن جا داده بودیم. از نظر غذایی هم بازیکنان مشکل داشتند و نمی توانستند ریکاوری کنند. با این شرایط فکر می کنم آنها عالی کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۴ سال با بیان اینکه قصد توجیه نتیجه کسب شده را ندارد، اظهار داشت: ما در این مسابقات ۳ کاپ گرفتیم. علاوه بر سومی کاپ اخلاق و همچنین خانم گل این مسابقات برای ایران بود. فاطمه قاسمی با ۹ گل زده عنوان خانم گلی را کسب کرد. این کاپ ها با وجود همه مشکلاتی که داشتیم و برگزاری ۳ اردو ارزشمند است. این بازیکنان اولین بار بود که به یک سفر خارجی می رفتند و از خانواده دور می شدند.

جهانچی با بیان اینکه با برگزاری اردوهای مناسب نتایج بهتری برای دختران ایران کسب خواهد شد، خاطرنشان کرد: هنگامی که بعد از بازی با نپال همراه با سرمربی این کشور در نشست خبری شرکت کردم نمی دانستم چه باید بگویم. آنها بیش از ۲۰ بازی دوستانه داشتند و ما فقط با یک تیم داخلی بازی کرده بودیم.

وی درباره تجربه اولین مربیگری اش در تیم ملی، گفت: زمانی که بازیکن بودم دغدغه بهترین کاپیتانی و بهترین بازیکن بودن را داشتم، اما حالا می دانم مربی باید چقدر سختی بکشد تا ترکیب تیم را مشخص کند. البته من ۵ سال بازیکن بودم و می دانم بازیکنان چه مشکلاتی دارند.

جهانچی درباره ادامه برنامه هایش در سال ۹۳، اظهار داشت: قرار است برنامه یکساله ای را به فدراسیون بدهیم. با توجه به اینکه توجه مسئولان فدراسیون به فوتبال پایه است باید در طول سال اردوها و مسابقات مختلفی را داشته باشیم تا هم در پایان سال آماده باشیم و هم بازیکنان خوبی را به رده های بالاتر معرفی کنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار