|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۲۰

این مسابقه تأثیری در جدول ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به مشکلات سفر درخواست می کنیم بازی ما و تراکتورسازی را یک ساعت عقب بیندازند.

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد تعویق یک روزه سفر این تیم به تبریز به دلیل مشکل فنی هواپیما گفت: خدا را شکر بالاخره به تبریز رسیدیم. انتظار داریم به دلیل این اتفاقی که افتاده و در آن تأثیری نداشتیم یک ساعت بازی ما را عقب بیندازند تا به شرایط بهتری برسیم.

وی افزود: خوشبختانه مهدی تاج شب قبل ما را در فرودگاه دید. از ساعت ۱۸ در فرودگاه بودیم و قرار بود ساعت ۲۰ به تبریز سفر کنیم سپس به ما گفتند ساعت ۱۰ پرواز انجام می شود و وارد هواپیما شدیم. یک ساعت و نیم در هواپیما نشستیم و در نهایت پرواز لغو شد. با این وجود امروز پرواز اختصاصی گرفتیم و خوشبختانه به تبریز رسیدیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به عدم حساسیت بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان نمی شد بازی این دو تیم را یک روز عقب انداخت، خاطر نشان کرد: بازی ما تأثیری در شرایط جدول ندارد. همیشه با فدراسیون همکاری کردیم و هیچ وقت مشکلی وجود نداشته است. دنبال بهانه نیستیم و همواره به وظیفه خود عمل کردیم. انتظار داریم یک ساعت بازی ما را عقب بیندازند تا به وضعیت بهتری برسیم و خدایی ناکرده بازیکنی دچار مصدومیت نشود. امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار