|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۱۵

کادرفنی و بازیکنان لیگ را فراموش کنند

خبرگزاری تسنیم: مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: می دانیم کی روش هم به فکر تیم ملی و بازی های جام جهانی است اما ما مقابل تیم ملی جبهه گیری نکرده ایم.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز چهارشنبه استقلال مقابل الشباب عربستان عنوان کرد: این بازی آخرین شانس استقلال برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است. الشباب نسبت به دور رفت بهتر شده و در جام حذفی عربستان با غلبه بر الهلال عربستان قهرمان شد.

وی افزود: در سوی دیگر استقلال هم برنامه ریزی انجام داده که ۳ امتیاز بازی با الشباب را بگیرد چون اگر نتیجه نگیرد عملا شانسی برای صعود از گروه خود ندارد. با توجه به وضعیتی که برای استقلال در بازی آخر لیگ برتر بوجود آمد، بهتر است کادر فنی و بازیکنان لیگ را فراموش کنند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه روابط عمومی فدراسیون اعلام کرده که استقلال ملزم است که مصوبات ستاد جام جهانی را اجرا کند، گفت: بحثنداشتن ۱۱ بازیکن نیست. اگر ملی پوشان استقلال مقابل الشباب نباشند، ما به لحاظ شکل تیمی دچار مشکل می شویم. به عنوان مثال، اگر امیر حسین صادقی را نداشته باشیم، از ساموئل به جای این بازیکن استفاده می کنیم ولی ساموئل در این دیدار محروم است و تنها حنیف عمران زاده را در خط دفاع در اختیار داریم. پیش از این پژمان منتظری را در خط دفاع داشتیم ولی او به هر دلیلی از استقلال رفت.

پورحیدری تصریح کرد: کسی مقابل تیم ملی جبهه گیری نکرده است. روز گذشته در جلسه هیئت مدیره تصویب شد تا با تعامل این مسئله را با فدراسیون فوتبال حل کرد. می دانیم کارلوس کی روش هم به فکر تیم ملی و بازی های جام جهانی است اما ما مقابل تیم ملی جبهه گیری نکرده ایم. بازی های لیگ را با فشردگی در ۲۲ فروردین به پایان رساندند اما ای کاش بندی تصویب می کردند تا تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل نمی شدند.

وی در مورد نامه پیشکسوتان باشگاه استقلال به رئیس جمهور مبنی بر واگذاری باشگاه استقلال به پیشکسوتان به تسنیم گفت: نمی دانم چه کسی این کار را کرده و کسی هم با من در این زمینه صحبتی انجام نداد.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره اعتراض برخی از بازیکنان به تقسیم ناعادلانه پول بین بازیکنان عنوان کرد: پولی در حساب باشگاه استقلال نیست که بخواهند آن را تقسیم بندی کنند. پولی هم برسد به تعدادی داده و در نوبت بعدی به سایر بازیکنان پرداخت می شود. این مشکلات به این دلیل بوجود می آید که بودجه مصوبی برای استقلال نداریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار