|
|
کدخبر: ۱۲۳۱۸۱

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌ها از امروز تا شنبه در کلانشهر‌ها به خصوص پایتخت و غبار محلی در طول روز فردا خبر داد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم،محمد اصغری، کارشناس سازمانهواشناسیدر خصوص آخرین وضعیت هوای کشور، اظهارداشت: در ساعتی دیگر از جنوب کشور شامل هرمزگان، تنگه هرمز، کرمان، فارس و غرب سیستان و بلوچستان بارندگی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: برای استان‌های شمالی از جمله گلستان و مازندارن بارش برف برای امروز پیش‌بینی‌شده و بارشبارانضعیف‌تر برای فردا در نیمه شرقی سواحل دریای عمان رخ خواهد داد.

* افزایش دما برای اکثر نقاط کشور و غبار محلی در سطح شهر تهران


کارشناس سازمان هواشناسی گفت: افزایش آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و کلانشهر‌ها از امروز تا شنبه پیش‌بینی‌می شود به شکلی که برای فردا غبار محلی به جای غبار صبحگاهی در طول روز مشاهده خواهد شد همچنین باید بگویم که این افزایش آلاینده‌ها برای پایتخت نیز محسوس است.

اصغری بیان کرد: روند افزایش دما را نیز تا پایان هفته پیش‌بینی می‌کنیم و باید گفت اکثر نقاط کشور افزایش دما وجود خواهد داشت و جوی پایدار از فردا در کشور جاکم است و از یکشنبه موج جدید بارشی وارد کشور خواهد شد ولی اکنون افزایش آلاینده‌ها را در کلانشهر‌ها شاهد هستیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار