|
|
کدخبر: ۱۰۲۹۷۷

اجرای تصمیمات ژنو از روز گذشته اثر روانی تحریم‌ها را برداشت که این می‌تواند دستاورد خوبی برای کسانی که نیاز به واردات دارند باشد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، هاشمی استاندار تهران در مراسم افتتاحیه خطوط تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت شهر جدیدپرندبا اشاره به اینکه رویکرد مخابرات ایران رویکرد مثبتی در راستای توسعه و گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات است اظهار کرد: هم اکنون در دنیا تمام احوالات شخصی و تبادل اطلاعات از طریق یک خط تلفن صورت می‌گیرد و ناچاراً نمی‌توانیم خود را از این دهکده جهانی دور کنیم.

وی افزود: امیدواریم رویکرد مجلس و دولت نیز توسعه محور باشد و جایگاه فناوری اطلاعات را جایگاه رفیع بدانند تا بتوانیم به گردش مالی ۴۰ هزار میلیارد تومان که مدیرعامل مخابرات ایران به آن اشاره کرد برسیم.

هاشمی در ادامه صحبت‌هایش و در واکنش به اظهارات مدیرعامل مخابرات ایران مبنی بر وجود مسائل تحریمی گفت: از دیروز که باید تصمیمات ژنو اجرایی می‌شد بحثروانی تحریم‌ها کاهش پیدا کرده و در واقع اثر روانی آن برداشته شده است لذا دست مخابراتی‌هابرای تامین تجهیزات با هزینه کمتر باز است.

استاندار تهران بابیان اینکه پرند قرار بود شهری مدرن و به روز دنیا باشد ابراز کرد: از ورودی این شهر نیز مشخص است که قرار بوده شهری مدرن در اینجا افتتاح شود اما به دلیل جانمایی هایی که برایمسکن مهردر این شهر صورت گرفت هرچند که کار خوبی بود اما نواقص وحشتناکی را نیز به دنبال داشت. زیرا نمی‌شود تنها ساختمان احداثکرد اما امکانات رفاهی از قبیل برق، گاز، مسجد، مدرسه نداشت.

وی افزود: براساس مشکلات یکی از راهکارهای ما در دولت کنونی رفع چنین چالش‌هایی بوده است و طی جلساتی به چارچوب‌های خوبی رسیده‌ایم تا استانداری تهران بتواند به عنوان پیشران تصمیماتی را در راستای حل مشکلات این شهر داشته باشد که البته خبرهای خوبی نیز در این زمینه داریم که تماماً جنبه عملیاتی دارد و به زودی آنها را اعلام خواهیم کرد.

هاشمی افزود: در راستای این تصمیم‌گیری‌ها هم مدیران شهر پردیس و هم پرند حضور داشتند و موافقت خود را اعلام کردند تا تعهدات دولت برای به اتمام رساندن پروژه‌های مسکن مهر به انجام برسد.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای به ابقای فرماندار پرند داشته و اظهار کرد: اول از همه باید بگویم که طبق گفته روحانی رئیس جمهور ما با داس نیامده‌ایم بلکه با کلید آمدیم و بنابراین هر کس دانش و تجربه کاری داشته باشد حتماً از او استفاده خواهیم کرد و در زمینه فرمانداری نیز شاخصه‌هایی وجود دارد همچون ۱۰ سال سابقه وزارت کشوری که فرماندار پرند این شاخص‌ ها را داشت.

وی افزود: اعتدال، خوش نامی، قبول سیاست‌های دولت وبرخی ویژگی‌های شخصیتی نیز از خصوصیات فرماندار به شمار می‌رود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار