|
|
کدخبر: ۶۱۴۲۶

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قصد دارد که به زودی جلسه مجددی با بابک زنجانی برگزار کند تا اطلاعات جدیدی که در مورد پرنده وی بدست آورده را با حضور خودش بررسی کند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، همزمان با انتشار اخبار مختلف سرمایه‌گذاری‌های بابک زنجانی، پرونده‌‌ای در مورد ارتباط وی با موضوع نفت روی میز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار گرفت.

نخستین بار سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ از برگزاری جلسه مشترک روسای این کمیسیون و همچنین کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی پرونده بابک زنجانی خبر داده و گفته بود: در صورتی که اما و اگرهایی در این پرونده نباشد تا پایان آذرماه این پرونده آماده خواهد شد البته بابک زنجانی مدارکی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تحویل داده اما برای جمع‌بندی و تصمیم گیری نیاز به مدارک و مستندات بیشتری است.

پس از آن، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در این باره به خبرگزاری تسنیم، گفته بود: کمیسیون اصل ۹۰ در ادامه بررسی‌های خود از بابک زنجانی خواسته بود تا مستندات خود را به کمیسیون ارائه دهد که چهارشنبه هفته گذشته این مستندات به کمیسیون فرستاده شد و اعضای کمیسیون نیز در اولین فرصت این گزارشات را بررسی خواهند کرد.

وی با اشاره به اخذ اطلاعات از ارگان‌ها و نهادهای مختلف، گفت: برای اینکه بتوانیم قضاوتی در مورد پروندهبابک زنجانیانجام دهیم، نیازمند اطلاعات هستیم که در این راستا فعلا فقط از وزارت نفت درخواست استعلام و مدارک کرده‌ایم که این وزارتخانه هنوز گزارشی برای ما ارسال نکرده است.

حالا، با گذشت ۸ روز از ان اظهارات، علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید: ما مدارک ارسال شده از سوی بابک زنجانی را مورد بررسی قرار دادیم و یکسری اطلاعات جدید و کامل‌تر از برخی نهادها و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و همینطور وزارت نفت بدست آوردیم.

وی برهمین اساس تأکید کرد: در حال حاضر در گام‌های نهایی این پرونده هستیم و برای اینکه بتوانیم این مدارک و اطلاعات را جمع‌بندی کنیم، جلسه دیگری با بابک زنجانی خواهیم داشت چرا که احراز این اطلاعات نیاز به بررسی بیشتر دارد لذا، نیاز است تا در جلسه‌ای در مورد این مسائل گفت‌وگویی انجام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار