|
|
کدخبر: ۷۹۱۸۵

یک مرکز نگهداری از کودکان پسر در عربستان، کودکان را با کابلهای برق شکنجه می کند.

به گزارشامیدبه نقل از شبکه العالم، یک جمعیت ملی حقوق بشر در مدینه منوره در شمال غرب عربستان، اقدامات خشونت آمیز یک مرکز نگهداری از کودکان پسر در این منطقه از جمله شکنجه و شلاق زدن آنها با کابل برق را رصد کرده و گزارش داده است.

به نوشته روزنامه سعودی الحیاه، این جمعیت حقوق بشری پس از بازدید از یک مرکز تربیتی کودکان پسر که بین ۱۱ تا ۱۶ سال دارند، برخی ملاحظات را ثبت کرد، از جمله این که این مرکز به اقدامات خشونت آمیز علیه کودکان و شکنجه آنها مرتکب می شود.

جمعیت حقوق بشر بر نهادها و اداره های مسؤول در زمینه نگهداری از کودکان تاکید کرد که می بایست به توافقنامه حقوق کودک پایبند باشند، بر طبق این توافقنامهکودکانباید از تمام حقوق خود برخوردار باشند و تحت هیچ شرایطی نباید حقوق کودکان نقض شود.

خانم شرف القرافی ناظر دفتر جمعیت حقوق بشر در مدینه منوره، پس از بازدید تیم این جمعیت از مرکز مزبور، از برخی اقدمات تربیتی نادرست از جمله توبیخ بسیار زیاد کودکان، محروم کردن آنها از پول تو جیبی و ندادن صبحانه در برخی روزهای هفته انتقاد کرد و این امر را مغایر با توافقنامه های بین المللی درباره حقوق کودکان اعلام کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار