|
|
کدخبر: ۱۰۲۹۸۰

مربی سپاهان می‌گوید محرم نویدکیا و جواهیر سوکای به زودی آنها را در رقابت‌های آسیایی همراهی می‌کنند.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، محمود کریمی درباره روند اخیر سپاهان که این تیم را بار دیگر در جمع مدعیان قهرمانی قرار داده است، گفت: ما در نیم فصل اول نمایش خوبی نداشتیم و متاسفانه از روند خوبی بهره‌مند نبودیم اما با تلاش کادرفنی و همت بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با چند پیروزی پیاپی بار دیگر در جمع مدعیان قرار بگیریم. مهم‌ترین اتفاقی که در نیم فصل برای ما رخ داد این بود که سپاهان موفق شد تا با برنامه‌ریزی مناسب و نگاه رو به جلو از لحاظ روحی خودش را بازپروری کند.

او افزود: همانطور که می‌دانید در نیم فصلسپاهاندچار نوسانات زیادی بود و حتی در دوره‌ای تیم ما در سه بازی تنها یک امتیاز کسب کرد و دلیلش هم شاید کمبود اعتماد به نفس میان بازیکنانمان بود. اما با تلاش‌های انجام شده ما بار دیگر به جمع مدعیان برگشتیم و در حال حاضر رقابت میان ما و چند تیم دیگر برای قهرمانی ایجاد شده است. ما به قهرمانی در لیگ برتر امیدواریم و ان‌شاءالله که این اتفاق رخ می‌دهد.

مربیسپاهان با اشاره به مشکلاتی که در خط حمله تیمش وجود داشت اظهار کرد: ما درابتدای فصل به لحاظ نفراتی در خط حمله مشکلی نداشتیم اما به یکباره سوکای مصدوم شد و جباری و افشین هم به دلایلی نتوانستند به تیم ما کمکی کنند. در این میان تنها محمد غلامی را در کنارمان داشتیم که البته او خوب هم کار می‌کرد اما چون تنها بود نمی‌توانست آنطور که باید و شاید مشکل ما را حل کند. در حال حاضر شریفی را به خط حمله اضافه کرده‌ایم و این بازیکن جوان در فاز حمله بسیار خوب کار می‌کند و به حمدلله مشکلات ما تا حد زیادی بر طرف شده است.

او درباره آخرین وضعیت سوکای و نویدکیا هم صحبت کرد و ادامه داد: سوکای روز به روز بهتر می‌شود. او آماده بازی کردن هست اما چون مصدومیتش خیلی سنگین بود کمی نگران است و ما هم به همین دلیل کم کم به او بازی می‌دهیم تا آماده شود. ان‌شاءالله او در رقابت‌های اسیایی به آمادگی کامل می‌رسد و در آنجا به ما کمک می‌کند اما درباره نویدکیا هم باید بگویم او چهار روز است که با ما تمرین می‌کند و خودش می‌گوید اگر ترسش بریزد برای ما به میدان می‌رود. البته ما هم به او گفته‌ایم که او با شرایط فعلیش هم اگر بتواند به میدان برود می‌تواند کمک زیادی به ما کند و این برای ما کافی است.

کریمی در ادامه با اشاره به حضور ملی‌پوشان تیمش در اردوی تیم ملی از تاریخ ۲۰ فروردین و با انتقاد از این مسئله عنوان کرد: البته راجع به این مسئله باید آقای کرانچار تصمیم بگیرند اما به نظر من هیچ کجای دنیا چنین کاری نمی‌کنند و مربی تیم ملی به باشگاه‌ها نمی‌گوید حق ندارید از بازیکنانتان در برخی بازی‌های خارج از کشور استفاده کنید. این صحبت دور از انصاف است و باید در آن تجدید نظر شود. هرچند که موضع رسمی باشگاه سپاهان در این باره را مدیریت باشگاه و آقای کرانچار باید اعلام کنند.

مربی سپاهان در پایان درباره دیدار این هفته تیمش برابر استقلال خوزستان صحبت کرد و گفت: آنها تیم بسیار خوبی هستند که از بازیکنان با تجربه و گم نامی برخوردار هستند. در راس تیم آنها سرمربی خوش نام و باهوشی قرار دارد که با توجه به پیروزی هفته گذشته‌شان برابر گسترش فولاد از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. با اینحال ما برای سه امتیاز این دیدار برنامه داریم و می‌خواهیم با کسب آن فاصله خودمان را با سایر مدعیان قهرمانی کمتر کنیم. بخصوص آنکه پس از این دیدار باید به مصاف پرسپولیس برویم و همین مسئله بر حساس بودن سه امتیاز این دیدار می‌افزاید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار