|
|
کدخبر: ۱۰۶۴۷۳

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد، این تیم شانس قهرمانی در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را دارد.

به گزارشامیدبه نقل از جام نیوز، سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم تیم فوتبالپرسپولیسدر مورد افت اینتیم، دیدار سرخپوشان با فولاد خوزستان و … اظهارنظر پرداخته است. این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

**چرا در ۴ بازی اخیر امتیازهای حساسی را از دست داده و از کورس قهرمانی دور شدید؟

معتقدم شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ کم نیست و ما در بازی‌های باقی‌مانده باید نهایت امتیاز را بگیریم. وقتی سیب بالا می‌رود هزار چرخ می‌خورد تا به پایین بیافتد و چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ما بدشانسی‌هایی داشتیم و اتفاقات و حاشیه‌های زیادی رخ داد تا با این وضعیت مواجه شویم. با این حال تلاش می‌کنیم تا در ادامه نتایج خوبی در لیگ بگیریم و در جام حذفی هم دنبال قهرمانی هستیم تا آبروی بازیکنان، سرمربی و همچنین هواداران حفظ شود.

**فکر نمی‌کنی پرسپولیس باید بی‌خیال قهرمانی در لیگ شود؟

نباید اینطور فکر کنیم. هم در لیگ و هم در جام حذفی شانس قهرمانی داریم و مهم این است که بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم.

**در مورد جدایی رویانیان چه صحبتی داری؟

او در این ۲ سال و چند ماه زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و هر کاری کرد تا هواداران راضی باشند. رویانیان دنبال حفظ اعتبار پرسپولیس بود و هر جا هست امیدوارم موفق باشد.

**: در مورد حضور پروین نظرت چیست؟

به هر حال ایشان بازیکن و سرمربی پیشین پرسپولیس بوده و امیدوارم بتواند تاثیر مثبتی داشته باشد و مشکلات تیم کم شود.

** استقلال هم امسال با مشکلات مالی و جدایی چند بازیکن تاثیرگذار خود مواجه شد. چرا این مسائل برخلاف اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ داد، روی نتایج استقلال تاثیر منفی نگذاشت؟

اولاً که شرایط هر تیمی متفاوت است و نباید استقلال و پرسپولیس را با هم مقایسه کنیم. من در هر ۲ تیم بازی کرده‌ام و معتقدم حاشیه‌ها و سروصدای پرسپولیس بیشتر از استقلال است. در مجموع توجهی که به پرسپولیس می‌شود در نوع خود بسیار زیاد است و استقلال به اندازه پرسپولیس زیر ذره‌بین قرار ندارد.

**بازی با فولاد در جام حذفی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

فولاد تیم بسیار خوبی است و یک مربی کار بلد دارد. ما کاری به بازی قبلی که در لیگ انجام دادیم نداریم و داستان این مسابقه جدا است. ما دنبال انتقام نیستیم اما فقط می‌خواهیم با انجام یک بازی خوب راهی مرحله نیمه نهایی شویم.

** سرپرست فولاد گفته که پرسپولیس هر وقت به اهواز می‌آید با ۳،۴ گل بدرقه می‌شود. در مورد صحبت‌های او چه نظری داری؟

هر بازی وضعیت خاص خودش را دارد و ما توجهی به این حرف‌ها نداریم. ما تلاش می‌کنیم تا با برد اهواز را ترک کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار