|
|
کدخبر: ۱۱۵۵۶۳

انتقاد پروین از رفتار کی روش و قلعه نویی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید از پس بدهی‌ها بر بیاییم و اینطور نمی‌شود که هر روز یک طلبکار جدید پیدا شود.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، مدیرعامل باشگاهپرسپولیسگفت: باید از پس بدهی‌ها بر بیاییم و اینطور نمی‌شود که هر روز یک طلبکار جدید پیدا شود.

علی پرویندر خصوص گزارش بدهی ۸ میلیارد تومانی پرسپولیس به مانوئل ژوزه و شهرداری گفت: این خبر تقریباً درست است، قرار است امروز و فردا گزارش مالی به من ارائه شود تا در جریان کامل امور قرار بگیرم. قرار است این گزارش را همراه یک نامه به وزارت ورزش و جوانان ارسال کنیم. متاسفانه بدهی‌ها زیاد است که یک رقم آن ۸ میلیارد می‌شود.

وی ادامه داد: باید از پس این بدهی‌ها بر بیاییم، اینطور نمی‌شود که هر روز یک طلبکار جدید پیدا شود. بدهی فوتبالی‌ها به کنار، روز گذشته کشتی‌گیران پرسپولیس هم برای من طلب یک میلیاردی آوردند. واقعاً کار سخت است و به کمک وزارت ورزش‌وجوانان احتیاج داریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مشکل مالی بازیکنان این تیم، اظهار داشت: با علی دایی در این مورد صحبت‌هایی را انجام داده‌ام تا بتوانیم فردا به بازیکنان پاداش پیروزی مقابل سپاهان را بدهیم. فعلاً دغدغه ما مسئله ماشین‌ بچه‌ها که برای سند خوردن آنها نزدیک ۱.۵ میلیارد پول ‌می‌خواهیم.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا حسین هدایتی به مجموعه پرسپولیس وارد می‌شود، تاکید کرد: هدایتی همیشه با ما بوده و ما هم روی او حساب می‌کردیم اما نمی‌دانم چه مشکلی برای او پیش آمده است.

وی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان و اینکه آیا این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند، تصریح کرد: همه روز جمعه دیدند که پرسپولیس چه قدرتی دارد. پرسپولیس قطعاً می‌تواند هم قهرمان شود و هم بهتر از این باشد. من به تک تک بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به درگیری لفظی قلعه‌نویی و کی‌روش گفت: همه باید به تیم ملی کمک کنیم و هر فردی در توان خودش این کار را انجام بدهد. مصاحبه و درگیری قلعه‌نویی و کی‌روش همه چیز را به هم می‌ریزد. همه باید از تیم ملی حمایت کنند.

پروین ادامه داد: دلمان خوش بود به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما هنوز نتوانستیم تدارک خوبی ببینیم، اشکالی ندارد در بازی‌های تدارکاتی شکست بخوریم اما اگر این کار را انجام ندهیم آن وقت مثل سال ۱۹۷۸ زنگ تفریح می‌شویم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار