|
|
کدخبر: ۱۱۶۲۷۵

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که کارلوس کی‌روش باید هرچه سریع‌تر درباره تمایلش برای تمدید قراداد نظر دهد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم،علی کفاشیاندر مورد شایعه توافق کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی گفت: از این موضوع خبری ندارم و به ما چیزی درباره آن گفته نشده است. البته چنین موضوعی را بعید می‌دانم اما به هر حال از کی‌روش خواسته ایم تا در آینده نزدیک پیرامون ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال اظهار نظر کند.

وی افزود: بعد از جام جهانی باید وضعیت تیم ما روشن باشد و به همین دلیل از کی‌روش خواسته‌ایم که تکلیف ما را روشن کند و اگر قرار نیست پس از جام جهانی با ما باشد آن را اعلام کند تا تصمیم لازم را بگیریم چراکه در غیر این صورت اولین سوال رسانه‌ها بعد از جام جهانی این است که سرمربی تیم ملی کیست.

کفاشیان در مورد چگونگی برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: واقعیت این است که ما تجربه برگزاری چنین مراسمی را نداشتیم، شاید می‌شد مراسم رونمایی را کمی زودتر برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این مراسم ۷،۸ بازیکن تیم ملی حضور داشتند و قرار بود پیراهن‌ها را آنها بپوشند اما چون احساس کردیم ممکن است این مسئله شبهه ایجاد کند تصمیم گرفتیم بازیکنان تیم جوانان که کامل‌تر هم بودند البسه را بپوشند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا نقش یوزپلنگ روی آرم این فدراسیون نقش نبسته، اظهار داشت: این یک ایده و فکر خوب است و شاید در آینده این تغییر را انجام دهیم اما همین مسئله هم کلی زمان برد تا فیفا با آن موافقت کند.

کفاشیان در واکنش به تنش‌های اخیری که بین کی‌روش و چند مربی ایجاد شده، عنوان کرد: انشاالله این مسائل ختم به خیر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای اردوی آفریقای جنوبی بازیکنان شاغل در لیگ‌های عربی هم حضور خواهند داشت، تاکید کرد: با رئیس فدراسیون فوتبال قطر صحبت کردم و از او خواستم تا پس از پایان لیگ این کشور منتظری و جباری را آزاد کنند تا با اردو بیایند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: رئیس فدراسیون فوتبال قطر تاکید کرد که «امیرکاپ» برای آنها اهمیت فراوانی دارد ولی قول داد با ما همکاری کند. کی‌روش هم می‌خواهد این بازیکنان را برای اردو داشته باشد، شاید اگر این اتفاق رخ ندهد کی‌روش تصمیم دیگری بگیرد.

کفاشیان درباره اینکه چه راهکاری برای تعامل با باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند اتخاذ کرده، گفت: استقلال بیشترین بازیکن ملی‌پوش را در اختیار دارد، به خاطر همین فتح‌الله‌زاده قول داده که با ما همکاری کند. بالاخره ما هم باید خواسته‌های کی‌روش را اجرا کنیم.

وی در مورد اینکه چرا کی‌روش در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی حشور نداشته، اظهار داشت: فکر می‌کنم یکسری اختلافات بین کی‌روش و شرکت آل اشپورت وجود داشت و ما هم نخواستیم به کی‌روش زور بگوییم بالاخره زور ما هم تا یک حدی است. البته اگر زورمان هم نرسد آخرش مثل بچه‌های خوب می‌گوییم چشم!(با خنده).

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی با تدارک خوب به جام جهانی می‌رود، عنوان کرد: کارمان در جام جهانی سخت است، البته من همیشه «ریلکس» هستم و کی‌روش سخت می‌گیرد ولی مثل ۳ بازی آخرمان در انتخابی جام جهانی که ۹ امتیاز گرفتیم، شاید در جام جهانی هم این اتفاق رخ داد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش از تیم ملی جدا می‌شود، تاکید کرد: برخی حرف‌ها شایعه است اماکی‌روشاگر هم قصد جدایی دارد باید زودتر به ما بگوید تا ما هم به فکر جانشینش باشیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار