|
|
کدخبر: ۱۲۴۰۹۱

بعید می‌دانم دایی از پرسپولیس برود

بعید می‌دانم دایی از پرسپولیس برود خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس جدایی علی دایی را از این تیم بعید دانست.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، محمدپنجعلیابتدا در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که ما به هیچ عنوان ناامید نیستیم و هواداران هم ناامید نباشند. شما مطمئن باشید که پرسپولیس اندازه دیگر مدعیان شانس قهرمانی دارد و اگر این بچه‌ها خودشان باشند همه چیز امکان‌پذیر است. ما باید از این ۴ بازی باقی‌مانده هر ۱۲ امتیاز را بگیریم، از طرفی دیگر مدعیان قهرمانی با هم بازی دارند و تقابل آنها به نفع ما است، چون صددرصد امتیاز از دست می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا قبول دارید بازیکنان پرسپولیس مثل استقلالی‌ها باید صبوری به خرج داده و دست به اعتصاب نمی‌زدند؟»، تاکید کرد: مشکلات مالی استقلال به هیچ عنوان اندازه پرسپولیس نبود و دریافتی آنها با دریافتی بچه‌های ما قابل قیاس نیست. جدا از این مسائل باید بگویم که ناراحتی و اعتراض بازیکنان پرسپولیس بیشتر به این خاطر بود که یک ماه و نیم هیچ‌کس حالی از آنها نپرسید و آخر سر هم آقای پروین به تمرین آمد و گفت پولی وجود ندارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه برخی معتقدند اعتصاببازیکناناین تیم با هماهنگی دایی بوده است، گفت: چنین چیزی نیست. دایی چند مورد پا در میانی کرد و تمرینات برگزار شد ولی بچه‌ها آنقدر ناراحت بودند که دیگر نمی‌توانستیم کار خاصی انجام دهیم. این اتفاقات در نهایت به ضرر پرسپولیس شد ولی با اینکه از داوری‌ها و محرومیت‌ها نیز ضربه خوردیم باز هم امیدوار به قهرمانی هستیم و بازیکنان به خاطر هواداران پرسپولیس در بازی‌های آینده نهایت تلاش خود را به خرج خواهند داد.

پنجعلی در پایان در خصوص وضعیت علی دایی برای فصل آینده و اینکه آیا او قصد ماندن در پرسپولیس را دارد، افزود: تا الان که هیچ صحبتی نشده و من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم. فکر می‌کنم در این مسائل خود علی آقا تصمیم‌گیرنده است ولی او الان مصمم کارش را انجام می‌دهد. نمی‌دانم چه تصمیمی برای سال آینده خواهد گرفت ولی بعید می‌دانم از پرسپولیس برود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار