|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۷۹

ونگر امسال اصلا در آرسنال خوب نبوده وآمارش به خصوص در مقابل تیم های بزرگ ضعیف بوده به علاوه در این چند سال نتوانسته مطابق میل هوادران عمل کند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امسال بیست و یکمین سال همکاری آرسنال وونگر۶۸ ساله است و آرسنال در این سالها به افتخارات خوبی با او دست پیدا کرده اما در چند سال اخیر مخصوصا این فصل، ونگر نتوانسته باشگاه و هواداران را از خود نگه دارد، به طوریکه زمزمه هایی از برکناری او از سمتش به گوش میخورد. اما اینکه چه کسی جایگزین او میشود هم مورد بحثقرار گرفته است اما چند وقت پیش با توجه به نتایج ضعیفش در این فصل اینکه شایعه بود یا واقعیت مطرح شد که ونگر قرار است در آرسنال بماند و باشگاه حتی پیشنهادی خیلی خوب برای تمدید قرار دادش داده است.
ونگر که در این ۲۱سال موفق شد به افتخارات کم‌نظیری برسد به طوری که حتی در فصل ۲۰۰۴–۲۰۰۳ بدون باخت به قهرمانی در لیگ جزیره رسید. همچنین در۷سال موفق به فتح جام حذفی انگلیس موسوم به FA CUP شد، و ۱۸سال متوالی بین ۴ تیم برتر لیگ انگلیس قرار گرفت.
اما حالا با توجه به مسائلی که گفته شد، تماشاگران آرسنال خیلی هایشان نمیخواهند ونگر سرمربی آرسنال شود، زیرا که آنها فقط قهرمانی و موفقیت از این تیم میخواهند و دوست دارند که آرسنال ستاره هایش با احترام برای خودش نگه دارد خصوصیاتی که ونگر نتوانسته آنها را برای آنها رقم بزند.
اما یکی از هوادارانی که خواستار برکناری ونگر است در کاغذی شعاری علیه او و مسئولین آرسنال نوشته که بدین شرح است: اینجا آرسنال اف سی هست نه آرسن اف سی، که این یعنی حکومت ونگر باید تمام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار