|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۰۰

امید نورافکن که در بازی با فولاد با امید ابراهیمی و یعقوب کریمی وارد جدل شد از سوی منصوریان از تمرین های استقلال کنار گذاشته شد که این مسئله واکنشی جالب از طرف وی را به همراه داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، در جریان بازی استقلال و فولاد در اواخر بازی،امید نورافکنبعد از تعویض به سمت نیمکت آبی ها رفت و پس از آنکه بطری آب پرتاب شده از سوی او به یعقوب کریمی خورد، جرقه درگیری به وجود آمد. یعقوب کریمی که از این رفتار نورافکن ناراحت بود به سمت او رفت اما پیش از این که درگیری شدید تر شود، نورافکن با وساطت دیگر نیمکت نشین ها به رختکن رفت، و پس از آن امید نورافکن هافبک جوان تیم استقلال بنا به تصمیم علیرضا منصوریان، تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرین آبی پوشان منع شد.
اما این پایان ماجرا نبود، طبق خبری که امروز منتشر شد، امید نوارفکن از اتفاقی که در بازی با فولاد افتاده بود در پستی اینستاگرامی اظهار پشیمانی کرده بود و همچنین از همه ی عوامل استقلال عذرخواهی کرده بود، اما دیری نگذشت که خبری دیگری از این ماجرا منتشر شد که نور افکن گفته بود که این صفحه ای که از زبان من عذر خواهی کرده مال من نیست و یک صفحه ی جعلی است، در واقع امید جوان استقلالی ها نه تنها نخواسته بود از رفتار زشتش عذرخواهی کند، بلکه نخواست یک عذرخواهی جعلی هم به نام او ثبت شود.
اما آیا او بخشیده میشود یا نه؟ منصوریان در مصاحبه با برنامه ی نود گفت: نورافکن را من بخشیدم اما وضعیت نهایی او بعد از بازی با گسترش به طور کامل با نظر بهتاش فریبا وعبداللهی و خرمگاه مشخص خواهد شد.
در پایان باید گفت درست است که نورافکن بازیکن کلیدی ای برای استقلال شده است، ولی دیگربازیکن سالاریدر فوتبال ایران روبه پایان است، مخصوصا برای بازیکن جوانی چون نورافکن که حاشیه کم نداشته و قبل از این ماجرا هم یکبار تمرین استقلال وا برای شرکت در تمرین تیم ملی بدون اجازه ترک کرد ودر آنجا هم مجازات سختی برایش در نظر گرفته شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار