|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۷۵

امروز از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه ذوب آهن ایران در عربستان به مصاف الاهلی ای میرفت که به شکل فجیعی تشنه ی برد بود، البته که مساوی هم برای این تیم عربی بسیار ارزشمند زیرا جواز حضورش در بین ۱۶ تیم آسیایی به عنوان تیم دوم برایش امضا میشد، اما اگر از نتیجه گرفتن یا نگرفتن این تیم آسیایی بگذریم، مهمتر از آن نتیجه گرفتن نماینده ی ما در آسیا بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروز از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقهذوب آهن ایراندر عربستان به مصاف الاهلی ای میرفت که به شکل فجیعی تشنه ی برد بود، البته که مساوی هم برای این تیم عربی بسیار ارزشمند زیرا جواز حضورش در بین ۱۶ تیمآسیاییبه عنوان تیم دوم برایش امضا میشد، اما اگر از نتیجه گرفتن یا نگرفتن این تیم آسیایی بگذریم، مهمتر از آن نتیجه گرفتن نماینده ی ما در آسیا بود، در اصل ذوب آهن اصفهان صعود میکرد اما در اینصورت که الاهلی عربستان را میبرد؛ در این گروه العین با ۹ امتیاز، الاهلی با ۸ امتیاز، ذوب آهن با ۷ امتیاز و بنیاد کار با ۳ امتیاز از اول تا چهارم به ترتیب قرار داشتند.

به طور کلی اگر بخواهیم وضعیت بالا را شرح دهیم، ذوب آهن برای صعود به مرحله بعد، تنها به پیروزی در این دیدار احتیاج داشت. البته الاهلی تیم بسیار قدرتمندی بوده و در دو فصل اخیر لیگ عربستان این مسئله به وضوح دیده شده است. آن ها برای صعود به یک تساوی احتیاج داشتند ولی ذوب آهن با توجه به شرایط جدول، حتما پیروزی می خواست. الاهلی هم اکنون ۸ امتیازی بوده و ذوب آهن ۷ امتیازی است. بازی دیگر گروه بین العین ۹ امتیازی و بنیادکار ۳ امتیازی است. یعنی سه تیم شانس صعود داشتند و ذوب آهن با پیروزی قطعا صعود میکرد.
ذوب آهن در دیدارهای خود در این گروه دو پیروزی مقابل، دو تساوی و یک شکست کسب کرده بود. آن ها رفت و برگشت بنیادکار را مغلوب کردند و در بازی رفت مقابل همین الاهلی نیز تن به شکست ۲-۱ دادند. همچینن تیم اصفهانی با ۴۶ امتیاز لیگ برتر کشورمان را در رده چهارم به اتمام رساند.
پیش این بازی اما، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و الاهلی عربستان در جریان هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت: ما شرایطمان در لیگ برتر شرایط خوبی بوده و لیگ را به خوبی پشت سر گذاشته ایم. وی گفت: ما می دانیم شرایط گروه به چه شکل است و ما خودمان را آماده کرده ایم و با تلاش هایی که انجام داده ایم به دنبال آن هستیم که با دست پر به ایران برگردیم. مجتبی حسینی اظهار کرد: تلاشمان این است که یک بازی خوب و قدرتمند را انجام بدهیم و با شکست الاهلی، یکی از تیم های صعود کننده از گروهمان باشیم. وی خاطر نشان کرد: تیم الاهلی تیم خوبی است، ولی ما برای بردن الاهلی آماده ایم.
اما در نهایت این بازی با نتیجه ی ۰ _ ۲ بازی را به الاهلی واگذار کرد و علی رغم ارائه یک بازی خوب از گردونه ی رقابت ها کنار رفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار