|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۸۹

رامین رضاییان یکی از بزرگترین چالش های پرسپولیس در یکی دو سال اخیر بوده و حتی بعد از کنار گذاشته شدنش هم حاشیه هایی درست کرد و زیاد مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، و خیلی ها بعد از اخراجش از پرسپولیس او را مورد توجه منصوریان دانستند و گفتند که به احتمال فراوان فصل آینده در استقلال توپ بزند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، رامین رضاییان یکی از بزرگترین چالش هایپرسپولیسدر یکی دو سال اخیر بوده و حتی بعد از کنار گذاشته شدنش هم حاشیه هایی درست کرد و زیاد مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، و خیلی ها بعد از اخراجش از پرسپولیس او را مورد توجه منصوریان دانستند و گفتند که به احتمال فراوان فصل آینده در استقلال توپ بزند.

اما چندی پیش رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در این باره گفت: وضعیت رامین رضاییان ۵۰-۵۰ است، به منصوریان گفتم اگر تصمیمت برای حضور این بازیکن قطعی باشد، از نظر باشگاه مانعی ندارد و او را جذب خواهیم کرد.

چراغ سبز مدیرعامل استقلال به منصوریان برای مذاکره با رضاییان می تواند گام بلندی برای یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران در لیگ هفدهم باشد. علیرضا منصوریان هنوز لیست قطعی و نهایی خود را به افتخاری ارائه نکرده اما حضور رضاییان در لیست او می تواند آغاز یک جنجال بزرگ باشد.

در این که رامین رضائیان و استقلال تا چه حد به هم نزدیک شده اند تردیدهای بسیار زیادی وجود دارد به خصوص بعد از علنی شدن شرط و شروطی که باشگاه پرسپولیس در هنگام صدور رضایتنامه این بازیکن برای او در نظر گرفت که یکی از این شرط ها گویا نرفتن به استقلال است با این حال گفته می شود منصوریان در آخرین نشست با مدیران استقلال مدعی شده خود شخصا می تواند گره این انتقال را باز کند و تنها از نظر مالی توافق با این بازیکن ملی پوش مهم است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار